niet inloggen

Discussie in 'Technische vragen' gestart door veeboerhans, 23 Juli 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veeboerhans

veeboerhans Forumbeginner

Heb weer niet in kunnen loggen dus zomerkalender ook niet kunnen openen! Graag oplossing hiervoor!

2. hihija

hihija Junior expert

kon hier ook heel moeilijk inloggen.
    lukte na een paar keer

3. hondje34

hondje34 Junior expert

ik ben er nu in maar kan niks op de velden

4. anneke071997

anneke071997 Forumbewoner

ik kon vannacht en nu nog steeds niet inloggen, en als het eindelijk wel lukt
    krijg ik draaiende bloementjes

5. elly200056

elly200056 Gevorderde

ik kan er ook niet in. Zo krijg ik mijn boerderijklusjesevent niet af.

6. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Vanmorgen tussen 8:30 en 9:30 liep het spel bij mij als een zonnetje, maar daarna lag ik er ineens uit en kon ik tot een paar minuten geleden niet inloggen. Ik hoop dat deze storing snel voorbij is.

Edit: duidelijk te vroeg gejuicht, ben nu alweer uit het spel gegooid met een 504 error in beeld:(

Laatste bewerkt: 24 Juli 2023
    Kouwegrond vindt dit leuk.
  7. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dit is wel een serieuze storing. Lang geleden dat ik dit heb mee gemaakt. Jammer van mijn knechten en andere bonussen.

Kouwegrond en Vitani94 vinden dit leuk.
  8. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Inderdaad, ik krijg gewoon helemaal flashbacks naar 2010 door deze storing.:eek:

annigjen vindt dit leuk.
  9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dat zou voor mij een mooie droom zijn als dat laatste keer was dat er een storing was :oops:xD

janniekwak, Borkie, Kouwegrond en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Kan ik me voorstellen, maar de laatste keer dat ik me kan herinneren dat er zo'n grote storing is geweest was toen ik nog niet zo lang aan het spelen was en daarom dat mijn geheugen ook me gelijk terugbrengt naar die tijd. Storingen gebeuren helaas wel vaker, maar gelukkig niet zo groot dat we 12 uur of langer niet of nauwelijks kunnen inloggen (laat staan dat het heel Bigpoint betreft).

annigjen vindt dit leuk.
  11. annigjen

Precies dat. Er zijn meerdere storingen geweest. Maar ik kan mij niet meer heugen dat het zolang heeft geduurd. Spelers klagen soms over een storing die 15 mijn of 30 min duren. Niet denigrerend bedoeld. We hoeven niet altijd een bonuscode te krijgen. Maar deze storing duurt echt serieus lang.

12. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Voorlopig zitten we nog niet op de 12 uur, begin van de nacht lijkt er iets te zijn geweest gezien meldingen van spelers. Maar later in de nacht zal dit zich al hersteld hebben en zijn meerdere spelers die vanmorgen gewoon normaal konden spelen. Ergens in de loop van de ochtend is het er weer uit gegaan.

Heel vervelend en helaas niet uniek ook, maar goed zodra er informatie komt meld ik dat weer in de OA en voor nu heb ik maar goede hoop dat ze dit straks weer opgelost hebben.

Kouwegrond en -freedom5555- vinden dit leuk.
  13. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier kan ik weer inloggen, het spel is wel nog heel erg traag

14. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Kon er gisteravond al vanaf 22.45 uur niet meer op en nog steeds niet!

15. annigjen

Ik kan weer inloggen maar alleen op het hoofdveld. Kan nog steeds niets doen. Erg frustrerend

16. milansfarm

milansfarm Gelegenheidsauteur

hier ook doet nix helaas we wachten af ;)

17. annigjen

Zijn ze mss gehackt, daar hoor je tegenwoordig veel van
    En ik lig er weer uit. Erg zuur dit, Dan kan je zeggen dat dit nog geen 12 uur duurt. Maar er zijn spelers die echt met echt geld spelen.
    Ik ben benieuwd met welke bonuscode BP nu komt. Ik moet eerlijk zeggen , de afgelopen tijd hebben ze hele goede bonuscodes gegeven, Daar mag niemand over klagen. Maar dit duurt al een langere tijd. En zal niet afwegen tegen het verlies wat de spelers hebben geleden

Laatste bewerkt: 24 Juli 2023
  18. Kouwegrond

Kouwegrond Forumleerling

Hier ook de grootste problemen met inloggen. En de vakantiekalender lukt ook al niet, kom niet verder dan de laadbloem op de eerste pagina...

19. riny178

riny178 Junior expert

ik ook niet ook nog tulpguldens in geleverd dus dat is ook weg

20. HippoFlippo

HippoFlippo Gelegenheidsauteur

Kan nu wel inloggen, maar niks oogsten oid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.