Niet blij met mysterieuze stallen

Discussie in 'Overig archief' gestart door KennyMaradonna, 6 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KennyMaradonna

    KennyMaradonna Gelegenheidsauteur

    Ik kan me niet herinneren dat ik ooit ook maar iets positiefs uit mysterieuze stallen (of bomen) heb gekregen. Ik weiger dan ook sinds een jaar of twee om daar nog mijn zuurverdiende geld aan uit te geven.
    Alleen met de gratis TG die ik krijg uit de bioscoop wil ik nog wel eens wat van die mysterieuze dingen aanschaffen.
    Deze keer dus ook en wederom was de uitslag diep bedroevend: een paar Adelaarsnesten. Jippie, die kunnen bij de andere Adelaarsnesten in de inventaris.

    Als ze bij Bigpoint wat meer omzet willen genereren, dan zou ik ze op het hart willen drukken dit gedoe met die mysterieuze stallen en bomen meteen radicaal op de schop te gooien. Want met teleurstelling op teleurstelling jaag je je klanten weg.

    Ik ben inmiddels al zover dat ik nu ook geen pakketten met supervoer meer koop bij babyboomdag. Ze bekijken het maar.
    Ik wil waar voor mijn geld en dat krijg ik bij Bigpoint al tijden niet meer. Ik geef nu alleen nog geld uit aan maandknechten als ze in de aanbieding zijn.

    Ik ben best bereid om meer geld in dit spel te steken. Maar niet op deze manier. Ik ga echt geen geld uitgeven met als uitkomst een stal waar ik er al een hoop van heb of een of andere XL-boom die ik nooit zal neerzetten.
     
    tinus138, penny1944, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Ik heb je off-topic post even los gemaakt uit het uitslagen draadje.
    Het is niet nodig om het plezier van anderen te bederven door er jouw kritiek tussen te gooien.
    De kritiek als zodanig mag gezegd worden maar dan wel in een apart draadje.
     
  3. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Wat je zegt snap ik wel, Ron - maar ik kan me alleen maar aansluiten bij de opmerkingen van Kenny.
    Bij mij worden eigenlijk ook alleen de maandknechten nog maar gekocht en ik overweeg nog wat te doen als mijn premium is afgelopen.
     
    penny1944 vindt dit leuk.
  4. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    toch lees ik in het uitslagen draadje dat er mensen zijn die bijzondere stallen hebben gekregen zoals de kikkervijver of de egelstal of zelfs een rode of roze stal
    maar om nou te zeggen dat het helemaal waardeloos is nee.. dat bedeft idd het spel plezier van anderen. Er is wel degelijk wat verbeterd als ik naar de uitslagen kijk, maar dat betekent niet dat als iemand een roze stal krijgt dat je die ook automatisch krijgt maar de kansen zijn wel een stuk beter nu.
     
    schaapje52 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  5. muis1992-1961

    muis1992-1961 Regelmatige auteur

    Late reactie van mij, maar ik heb ook nooit mazzel!
    Dus de afgelopen keer is bij mij ook echt de allerlaatste keer geweest, ik geef daar ook mijn zuurverdiende tg niet meer aan uit!
     
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo

    Ik heb net als jullie ook heel weinig geluk op drie accounts van de 50 stallen 1 haan.. en voor de rest alles wat ik al heb.... vele dezelfde stallen :mad::mad:grrrrrrrrrrrrrrrr

    Maar ze zeggen dat het beter werd met de nieuwe mysterieuze stallen niet dus ......................

    Gr Tineke :cry:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.