Niet alles zichtbaar?

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door Nynke1972, 4 Februari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke1972

Nynke1972 Forumleerling

Is het normaal dat je niet alle gewassen die je hebt, kunt zien, na verloop van tijd (of eigenlijk na een bepaald aantal)? Zodra ik wil planten, zie ik de gewassen op de eerste pagina en op de volgende pagina alleen de bovenste rij en daar stopt het. Ik ben nu bij level 52 en heb alle gewassen in bezit die je met Boerenduiten kunt kopen.
    Ik kan maar 48 gewassen zien en ik heb er meer, moet nu dus steeds switchen tussen; level, aantal, a-z enz. om de "missende" te kunnen zien.

2. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Op de 1e pagina zie je 40 gewassen staan.
    De bovenste rij kun je gebruiken om favorieten neer te zetten. Gewassen bijvoorbeeld die je wilt vermeerderen kun je dan snel vinden.
    Op "level" instellen: je ziet alle gewassen in de volgorde zoals je ze hebt gekregen.
    Je ziet alleen de gewassen t/m jouw level. 00k de gewassen waarvan je nul voorraad hebt.
    Links en rechts van je overzicht staan pijltjes om te bladeren tussen de pagina's.

https://board-nl.farmerama.com/threads/farmerama-gewassen.8234/

3. Nynke1972

Nynke1972 Forumleerling

Dat wist ik allemaal al, maar ik kreeg maar 48 gewassen te zien terwijl ik meer gewassen had. Het is inmiddels opgelost na uit- en inloggen, dus denk dat het gewoon een foutje was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.