nepvrienden

Discussie in 'Help archief' gestart door lidwien, 6 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidwien

lidwien Forumleerling

Ik krijg regelmatig een buren cadeau van iemand die ik niet als buur/vriend heb staan.Als ik degene , toevoeg dan zit hij/zij in level 1. Heb briefje gestuurd maar nooit antwoord gekregen. vind dit vreemd. bestaan er nepvrienden???? groetjes Lidwien

Laatste bewerkt: 6 Juni 2015
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nepvrienden bestaan niet. Mensen kunnen je alleen een burencadeau toesturen nadat ze je een igm gestuurd hebben en daarna als vriend toegevoegd. Het kan natuurlijk wel zijn dat ze inmiddels gestopt zijn met spelen. Als je hierover meer wil weten stuur dan maar een ticket naar support met daarin de namen van deze mensen. Dan kunnen ze daar kijken of het level klopt. Wel graag je usernaam en id vermelden.

3. lidwien

lidwien Forumleerling

bedankt voor je antwoord, deze is nog actief, omdat ik gister weer een event cadeau heb ontvangen. dacht even aan een spookbuur. mag slotje op

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.