Nederlandse Top 1000

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 11 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dit zou ik ook heel leuk vinden. Weten gelijk alle Belgen dat ze welkom zijn en is het een blijvende herinnering aan Toontje.

OkkieTrooy, schaapje52, katbla en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. farro

farro Forumkenner

ik steun dit voorstel en waarschijnlijk heel veel met mij !!!

OkkieTrooy, schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  3. ladyboss82

ladyboss82 Gelegenheidsauteur

Ik vind dit ook een supergoed idee!!!

4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier kan ik het mee eens zijn. Vind dit een hele mooie gedachte

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Wie vanochtend op het formulier heeft geklikt heeft gezien dat de benaming direct is aangepast.
    Maar ik ben blij dat er ook van jullie uit deze behoefte bestaat.

Aan het topic verander ik nu nog even niets, want we zullen toch over moeten naar een nieuw draadje.
    Anders krijgt Toon van het systeem een ban voor te lange afwezigheid van het forum (dat gebeurt zo bij mods) en dat kan ik niet laten gebeuren.

Maar de draadjes aanpassen is voor later. Het formulier moest gelijk want ik wil niet meer weken overslaan.

Wandermans, kerkdijk, farmermikkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik had vanmiddag het formulier ingevuld en zag gelijk dat de benaming is veranderd. Dank jullie wel voor het snelle handelen. Voor jullie zal het ook niet makkelijk zijn om dit meteen te moeten doen. Zo snel na het grote verlies van Toon.
    Dank je wel nog voor het uitleggen dat het topic snel veranderd moet worden. o_Ok de spelers zullen niet willen dat Toon een ban krijgt.

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. fricor

fricor Commandant van het forum

dan toch maar weer ingevuld en opgestuurd.
    al ging het met moeite.:oops:

schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

Dat kan ik me voorstellen. Ik heb mijn handtekening gisteren ook gelijk verwijderd. Weet nog niet wat ik daar nu in wil zetten.
    Zondag hoop ik het lijstje wel gewoon weer in te vullen nu het team dit zo oppakt.

9. fricor

ik heb ook overwogen om mijn handtekening te verwijderen, maar zodra je er weer 1 neerzet, is ie in al je posts weer te zien. ook in je eerdere.
    ik hou me er niet zo mee bezig. als het iemand stoort, of respectloos vindt hoor ik het graag.
    :oops:

Borkie vindt dit leuk.
  10. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik vind het een prachtig eerbetoon aan Toontje 2 de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik nog niet geheel
    over de schok heen ben, maar dat ik het leuk vind dat Nederlandstalige Belgen hier ook me mogen doen.
    Ik heb de lijst dan ook weer direct ingevuld Dank Ron voor de (tijdelijke) aanpassing:)

schaapje52, -doppie- en Borkie vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

Ik vind absoluut niet dat opeens alle banners verwijderd moeten worden, er is ook niets respectloos aan je banner.
    Ik had de nieuwjaarswens nog steeds in de handtekening staan, voor iedereen een fantastisch farmeramajaar, krijgen we deze week 1000 spelers bijelkaar, met een link naar dit draadje. Die link komt wel weer terug, samen met het nieuwe topic dat Ron of iemand anders van het team gaat openen. Tot die tijd is mijn handtekening dus gewoon even weg, en een banner heb ik nooit gehad.

12. fricor

dankje coco voor je uitleg. ik heb grote waardering voor je inzet op dit forum.
    sorry dat dit eigenlijk nogal off -topic was in dit draadje.
    ik hoop dat er veel inzenders komen voor de top 1000.

schaapje52 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  13. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Nee hoor fricor beslist niet.
    Dat ik en enkele andere mods hun handtekening of banner hebben verwijderd (tijdelijk) is een eigen keuze.
    Ik wilde er geen rouwbanner in hebben want dat stoort in alle draadjes, het leven gaat verder en niet iedereen op forum hoeft geconfronteerd te blijven met onze schrik en verdriet.

Daarvoor hebben we één passend draadje en dat is genoeg. Meer zou ook Toon niet willen.
    De handtekening is er niet om een mening te geven.

Aan de andere kant wil ik deze week niet rondlopen met een vrolijke banner. Daarom nu even niet.
    Maar mijn redenen gelden niet voor ieder ander.
    Dus gewoon je banner houden, het is geen statement wat ons betreft.

En nu maar weer on topic hier.

Vanwege de crematie maandag is er een kans dat de top 1000 pas in de avond verschijnt. Kans, want ik ga wel proberen die nog 's ochtends te plaatsen.

margo-64, schaapje52, farro en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. farro

farro Forumkenner

update ingevuld (ik zie het een beetje als eerbeTOON aan toon).

schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Zo....lijstje weer ingevuld.

2x level op Baha en op farm ook weer een level...deze ging snel, in 17 dagen :p.

farmermikkie vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

o_Ok weer ingevuld.
    Deze week zowaar 2 x geleveld op Baha.

Succes Ron met het verzorgen van de Top1000.

17. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Super Ron dat je Toontje`s "top 1000" voortzet ook al hadden we het liever bij hem gelaten.

schaapje52 en margo-64 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Een heel mooie gedachte en ben blij dat dit mogelijk is.
    Ik wilde eigenlijk deze week overslaan met invullen, maar als ik bovenstaand allemaal lees, vul ik het toch maar in.
    Lijstje hier ook ingevuld. Hoeveel ik level up ben gegaan weet ik even niet, maar dat is niet zo belangrijk.

bepsels, Borkie, OkkieTrooy en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. bepsels

bepsels Forummeester

sinds een hele tijd weer een keer het lijstje ingevuld, ben benieuwd. Alle ambachten nu op 4, ik ben hard bezig met de jammakerij naar level 5 te werken.

farmermikkie vindt dit leuk.
  20. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

Lijstje ingevuld 1 level up op bahama

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.