Nederlandse Top 1000 2015-07-12

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je moet wekelijks het lijstje invullen om er op te staan. De meeste spelers vinden dat te veel moeite. Helemaal als er behalve een leveltje op Bahamarama niets veranderd is.
    Daarnaast is er een groep die dit veel te competitief vind en daarom bewust niet op de lijst wil, en ik denk dat er nog veel meer spelers zijn zoals jou, die na anderhalf jaar het draadje gewoon nog steeds niet kennen.
    Ik heb dus wel een link in mijn handtekening staan, en ben meestal wel in actuele topics te vinden, maar echt bekendheid krijgen we er niet door.

2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Je staat nu op het plekje waar ik vorige week stond. ;)

Daxter1966 vindt dit leuk.
  3. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Vorige week heb ik zelf niet in kunnen vullen .
    Ik onthou eigenlijk nooit op welke plaats ik sta, alleen tussen wie ik in sta.
    En dat is meestal net boven of net onder jou

schaapje52 en hendrika73 vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb de lijst ook weer ingevuld

5. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Hier ook maar vast het lijstje ingevuld.

Baha weer 1 level erbij en.....de laatste ambacht in fase 5 :p.

6. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Lijstje weer ingevuld...2x level up op de bahama's (7201 punten)

7. hendrika73

Zo lijstje weer ingevuld nog steeds elke week level up op de baha. Spa en bloemist gaan niet zo vlug om die in fase 5 te krijgen. Alchemist doe ik op dit moment niks mee eerst die andere 2 maar zo ver krijgen.

8. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Als je kunt...verkopen van goederen/dieren/producten en terug kopen van Corsage, Bloempot, bruidsboeket en Bruidstukje die kan je onbeperkt eten voor ervaringpunten. o_Ok kan je 5 witte onschuld eten per dag...die zijn niet zo duur op de markt. Ik heb zo in 1 week 50.000 bloemistpunten weg gespeeld.

9. hendrika73

Bruidstukjes ben ik nu ook aan het maken. En witte onschuld kan ik maken. Maar ik maak 1 fout, ik vergeet de onbeperkt eten van het bruidstukje. Bedankt om me ff wakker te schudden.

10. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Lijstje ook weer ingevuld. Geleveld op de farm en op baha. De alchemist in fase 4 gebracht.
    Witte onschuld kun je beter kopen dan maken . Het heeft 4 kleurpaletten en 4 donsveertjes nodig.En dan nog 100 sering en 100 korenbloem 4 angora en 4 schapenwol 100 peonia en 100 rozen
    Als je deze los verkoopt kun je er meerdere witte onschuld voor terug kopen

hendrika73 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier ook het lijstje weer ingevuld. 1x lvl up op Bah en verder niets gewijzigd. Nog 289.712 ep en dan lvl 91 gehaald. xD

12. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook weer ingevuld

13. schaapje52

Deze week weer als een baksteen gezakt van 36 naar 42. xD Maar vandaag wel lvl up naar 91 :music:. Is voor volgende week weer een extra puntje :D.

hendrika73 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. hendrika73

Dan hadden we dezelfde baksteen ik ben gezakt naar 46

schaapje52 vindt dit leuk.
  15. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Na een tip van -Coco1968- in een ander draadje, hier maar even mijn gegevens ingevuld.
    Ben benieuwd waar ik terecht kom (denk net onder schaapje52)

-Coco1968- en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

O jee, o jee , nog eentje vlak bij schaapje in de buurt xD. Stoffie78, we gaan het volgende week zien op welke plek je staat, leuk dat je ook mee doet.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  17. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier ook gezakt, 2 plaatsjes maar.
    Maar volgende week val ik keihard uit de top 20. Als de sterretjes ingeleverd zijn bij de nieuwe runes. En die sterretjes heb ik niet :wuerg:

schaapje52 vindt dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat vergroot mijn kans om weer in de top20 te komen. Al weet ik nu dat het niet om een paar puntjes gaat. Op het moment dat je de 280 voor die koekoek bijelkaar hebt, ga je me weer keihard voorbij.

farmermikkie vindt dit leuk.
  19. schaapje52

Misschien kom ik je wel ergens tegen xD, ik heb de sterretjes ook niet :wuerg:. Val dan echt wel kei hard naar benedenxD. Coco gaat er als een speer vandoor xD.

Daxter1966 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ja, jij komt mooi weer boven mij te staan en een hoop anderen ook weer.
    Da's dan een mooi nieuw doel voor mij. Maar 280 sterretjes ben ik voorlopig nog wel even zoet mee xD
    Ik heb meer gouden bananen dan sterretjes :oops: