Nederlandse Top 1000 2015-07-12

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Joepie, met stip van nr. 29 naar nr. 15.
    Nu moet ik me zien te handhaven tussen die top 20 spelers. Ga er m'n best voor doen.
    Zolang er geen nieuwe runes bijkomen in de boom, zal het lukken. Daarna kelder ik weer keihard onderuitxD

schaapje52 en hendrika73 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik sta op plek 36. Nog 251 punten, dan sta ik weer gelijk met Tooske58 :wuerg:xD.

Deze week maar eens even 251 punten inleveren + 1 xD

hendrika73, robbiefarmer en OkkieTrooy vinden dit leuk.
  3. yvon61

yvon61 Forum-analist

Weer 2x bama, hoop een plaatsje te stijgen.

4. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Deze week voor het eerst binnengekomen in de top1000 op plaats 40!:p

hendrika73 vindt dit leuk.
  5. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Lijstje weer ingevuld, kan ik het niet vergeten :p.

Op Farm een level hoger, dat gaat nu een stuk makkelijker.
    Baha ook 1 gestegen, daar krijg ik wel moeite op iedere week te levelen ;).

Op naar de volgende week.

6. schaapje52

Hier het lijstje ook weer ingevuld.

2x lvl up op Bahamarama en wat sterretjes ingeleverd. Nog 1.700.466 te gaan en dan lvl 91 bereikt ;). Ambachten niets bijzonders, weinig mee gedaan de laatste 2 weken.

tooske58 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook weer ingevuld. Niets veranderd met verleden week. Sta wel op het punt te levelen op de bahama. Zal wel niet gestegen zijn in de lijst. Eerder gezakt denk ik

8. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Lijstje ook weer ingevuld. Dankzij het griezelevent 3 x geleveld op Baha.:inlove:
    o_Ok nog wat sterretjes ingeleverd voor de ambachten die wel erg langzaam gaan-.-.

schaapje52 vindt dit leuk.
  9. schaapje52

Je gaat te snel xDhoor! Dat kan echt niet ;).

Daxter1966 vindt dit leuk.
  10. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Lijstje ingevuld en 2 puntjes erbij dankzij 2x level up op de bahama's...nu 7199 punten.

11. Daxter1966

Ik ben nog steeds op Schaapjesjacht8). Het helpt natuurlijk wel dat ik door de bug bij Renzo 2 nachtmerries :inlove:heb bemachtigd

12. Sjohnnie

Sjohnnie Gelegenheidsauteur

lijstje ook weer eens ingevuld ;)

schaapje52 en kerkdijk vinden dit leuk.
  13. tooske58

tooske58 Forum-expert

Hier de lijst ook weer ingevuld. 2x geleveld op bah, 1x farm nu lvl 92. Sterretjes ingeleverd.
    Spa naar level 4 gebracht. Bakkerij nog 50.000 en dan lvl 5.

14. schaapje52

Ik ben op dezelfde plek gebleven, nr 36 xD. Vorige week moest ik 251 punten goed maken op Tooske58. Ja, ja ik ben ingelopen met 56 punten :D. Nu nog 195 te gaan. xD Tooske58, ik ben onderweg :wuerg:.

tooske58 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  15. Daxter1966

En ik sta weer vertrouwd tussen corrieveen en Hendrika 73 in

16. Sabine

Sabine Gevorderde

Waugh, heb me voor het eerst aangemeld en sta op nr. 26. Ik vroeg me zelfs af of ik er wel in kwam.....

17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

We hebben in een jaar tijd nog geen 1000 verschillende spelers gehad die meegedaan hebben. En zelfs als iedereen die een keer eerder gepost heeft, dezelfde week meedoet, dan sta je met een volle boom nog in de top50.

18. Sabine

Sabine Gevorderde

Ja.......... dat is een domper wanneer je het zo omschrijft. Het klinkt een beetje zuur ook. Gelukkig heb ik mijn lol eraan gehad en daar gaat het toch om, niet?

19. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Sorry, ik hoop dat je lol blijft beleven aan het posten. En als je bedenkt dat je, ook al posten alle Nederlandse forumgangers deze week, je toch in de top50 staat, dan is dat toch hartstikke leuk?
    Ik vind het steeds weer leuk en verrassend om een nieuwe poster te hebben. Toen je het draadje opende dat je de boom vol had, vroeg ik me al af of ik je kon vragen ook in dit draadje te posten. Ik was dus blij verrast toen ik je er tussen zag staan.

20. Sabine

Sabine Gevorderde

Natuurlijk kun je dat vragen. Ik ben inderdaad niet zo'n poster, maar was gewoon blij dat de boom vol was. Net als een kind, he.;)
    Al lezend op het forum, kwam ik toevallig op dit draadje. Heb je enig idee waarom er maar zo relatief weinig posters zijn hiervoor?
    Is men er niet mee bekend of wil men de moeite niet nemen?