Nederlandse Top 1000 2015-07-12

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook weer ingevuld. Op de bahama 1x geleveld naar 263. Vandaag met BBD niet veeel gedaan, nu nog even bezig mdat ik dan een gouden pakezel kan scoren. Dan hoef ik de volgende keer nog maar 1 hebben en is die quest ook weer klaar

2. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Dat is ook toevallig, hier ook 2 x geleveld op Baha en joepie!!! geleveld op farmerama naar 95.

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  3. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Dat is zeker zeer toevallig :)

4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik sta nu op plek 39 vorige week nog op 42.:)
    Maar wat gek er staat bij farma level 90 en ik weet zeker dat ik ingevuld heb 92, gistermorgen geleveld. Baha klopt ben geleveld na invullen lijst. :eek:

5. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

2 plekken gezakt met lvl up Farma en 2 lvl up Baha. Dacht dat ik wel wat zou stijgen maar lol, nee hoor ;)
    Heb wel een vraagje, tellen die boompunten zoveel meer dan lvl ups van het spel zelf? Want de boom heb ik nog steeds niet vol, heb nog een paar te gaan. Gelukkig hebben weer sterretjes bij de tijdelijke events :D

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, het is gemakkelijker om 30 boompunten in te leveren dan om 30 levels erbij te krijgen. Een deel van de spelers heeft aangegeven daarom niet mee te doen. Er zijn spelers die geen zin hebben in een vakantierune die ze nooit gebruiken of om meer ervaringspunten voor een ambacht vrij te spelen terwijl ze het ambacht al in de hoogste fase hebben. o_Ok al zitten ze dan al ruim in de level 100, zitten ze toch niet bij de top20.
    Ik ben ook weer een plaatsje gezakt, naar nr 20 terwijl er 2 spelers vorige week boven mij stonden die deze week geen update hebben gegeven.

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  7. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hallo.

o_Ok weer een rondje geleveld bamaramas :);)

s6 all

8. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ik vind de boompunten ook wel een ( te ) grote rol spelen.
    Van de andere kant die spelers van level 100 hebben zoveel sterren over dat het geen probleem is de vakantie rune in te leveren.
    Die voor ervaringspunten zijn dan wel 100 sterren maar als je 1500 of 2500 sterren hebt stelt het ook niets voor

9. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier het lijstje ook weer ingevuld.

10. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

De lijst is ingevuld vandaag

Sintra98 vindt dit leuk.
  11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hier ook weer de lijst ingevuld

12. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

o_Ok weer ingevuld. Op 35000 punten na had ik 2x kunnen lvlen deze week op Baha ;)
    Verder wat sterretjes kunnen inleveren, nu weer sparen om sterretjes te kunnen inleveren voor de laatste fase van extra punten bij de alchemist.
    Dan nog 2 dingen volmaken en dan is mijn boom vol!

13. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Lijstje weer ingevuld

1 level op Baha....volgende week weer op Farm....dat gaat nu makkelijker als je level 100 heb bereikt :p.

14. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier ook weer ingevuld. 1 x geleveld op Bahamarama, en veel sterretjes ingeleverd.
    De boom is vol :D

schaapje52 en hendrika73 vinden dit leuk.
  15. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook weer het lijstje ingevuld. Deze week 2x geleveld op de bahama. Voor de rest niet veel gebeurt

16. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Lijstje weer ingevuld, deze week 7197 punten en dat komt door level up bij de bahama's.

17. tooske58

tooske58 Forum-expert

Hier ook de lijst weer ingevuld

18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En me glansrijk voorbij. Ik had al zo'n vermoeden met de opmerking dat je de boom vol hebt.
    Als ik niet veel harder achter Bahamarama aan ga, dan mag ik blij zijn als ik in de top30 blijf. Terwijl ik nog steeds iedere week netjes een level up ga op Bahamarama.

farmermikkie vindt dit leuk.
  19. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier weer een plekje gestegen vorige week plek 39 deze week 38.
    Vanmorgen pas geleverd bij het event heb nu sterren genoeg voor de laatste upgrade van de bloemisterij. Dus kijken waar we volgende week uitkomen.

20. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

1 plekje gestegen van 22 naar 21...
    Het lukt me nog steeds om elke week te levelen op de bahama's, met pas geleveld te zijn om de farm zal dat wel weer een hele poos duren. De boom is vol en de ambachten gaan traag maar ben wel bezig om de bloemist en bahami-spa naar fase 5 te krijgen, nog 67111 punten voor de bloemist en 124363 voor de bahami-spa.