Nederlandse Top 1000 2015-07-12

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tooske58

tooske58 Forum-expert

;)
    @schaapje52 of we staan gelijk. Dat is ook leuk.xD ;)

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Jij weet dit het beste. Je kan dit zo uitrekenen ;)of wij gelijk staan of dat je boven mij komt te staan xD Ik ben ik ben zeer benieuwd, de spanning stijgt ;)

tooske58 en popje4 vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Je bent me weer voorbij gegaan,Helaas door het ontbreken van sterren bij de quest niet genoeg sterren gehad om in te leveren.
    Wel 2 x geleveld op baha

schaapje52 en hendrika73 vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Het lijstje is weer ingevuld

Cornelly52 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Leuk, deze week hebben er meer dan 50 spelers de lijst ingevuld.
    Tot mijn grote verrassing staat RonSchoof deze week ongeveer onderaan. Die heeft 685 boompunten ingevuld ipv 6850.

schaapje52 en Sjohnnie vinden dit leuk.
  6. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Zal hier ook wel weer ff duren heb nog maar 3 sterren over en heb 100 nodig voor de bloemistflash. Daar gaan nog wel wat weken over. Levelen op baha gaat met de bowl's iedere week wel lukken.

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

Ja,ja ik ben met stip gestegen van plaats 35 naar plaats 40 xD.

@tooske58 gefeliciteerd hoor, je bent mij weer voorbij gegaan. :music:Nu maar weer proberen om weer gelijk te komen of in te halen :wuerg: Zal even gaan duren ;)

Daxter1966 en hendrika73 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

Levelen op baha lukt bij mij ook wel elke week ,door de bowl smoothies en de bonestaak. Het lastigste zijn de sterren en ambachten Die gaan erg traag.Op dit moment 33 sterren op voorraad,als de kameleon in de cooperatie komt kan ik nog wel wat te pakken krijgen.Ik heb leuk gefokt met de kameleon afgelopen weekend en niet aan het hele event meegedaan

9. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik hen de lijst gisteren al ingevuld

10. -Coco1968-

Dat was ook de bedoeling. En vanmorgen is de lijst geplaatst.

11. hendrika73

Hier gaan de ambachten ook niet snel, daarom lever ik daar de sterren in voor meer ambachtpunten. Omdat ik de alchemist nog niet veel gebruik, vanwege de vele kleurpaletten. Is deze de laatste op de rij waar sterren heen gaan. Heb ook niet het hele event gedaan, wacht op de vaste quest zodat er weer wat sterren binnen gehaald kunnen worden, met de kameleons die nu nog in de schuur staan. Maar de nieuwe werkstal zal nog wel ff duren heb nog maar 4 druppeltanks.

schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

Ik heb 3 druppeltanks:oops:.Maar met de penselen en het oud ijzer ging het net zo ,voor dat je het weet heb je een aantal werkplaatsen staan.De ambachten pak ik net zo aan als jou ,alleen heb je daar ontzettend veel sterren voor nodig:cry:.Dus dat gaat nog wel even duren-.-

hendrika73 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

hallo all.
    Ik snap er niets van 2 x lijstje ingevuld :cry::cry: maar sta er weer niet tussen doe het elke week ? rararar

Bamarama weer geleveld dus ik heb geen idee hoe dit kan ? :sleepy:

Ik stond net boven biibibibi en een week later eronder dus ?? en nu helemaal niet meer ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Gr Tineke

14. -Coco1968-

tineke, je staat op nr 27. Je hebt op dinsdag het lijstje ingevuld, voordat de nieuwe runes er waren. Iedereen die het lijstje ingevuld heeft nadat de boom weer vol gemaakt was, staat deze week boven je.

15. schaapje52

Ik heb eens even uitgerekend hoeveel sterren ik nog in moet leveren o_O zijn er nog 715 :oops:. Ik dacht dat ik een aardig eindje op weg was, maar dit is nog wel erg veel. :eek: Voor de kameleon zijn er al weer 155 extra bijgekomen.

Nu ga ik zo nog even uitrekenen hoeveel sterretjes ik uit de vaste quests nog kan halen en dan kijken wat ik tekort kom of overhoud aan sterretjes. Ben heel benieuwd.

Ik kan uit de bestaande vast quests die nog open staan nog 1011 sterren halen. De meeste sterren zitten in de fok, 3 quests van Baha waar ik nog niet aan kan beginnen vanwege het slot openen en volle volle maan. Waar ik op dit moment nog wat sterren kan halen is de party in paradijs 2 stuks, tuinshow 44 stuks en geen rust op het erf 40 stuks. Voorlopig kan schaapje aan de bak :D

Laatste bewerkt: 9 Maart 2015
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  16. hendrika73

Ik begin niet meer aan het tellen van sterren, heb nog ontzettend veel nodig. Zijn nog veel rune's half open.

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik sta op plaats 14 deze week. :)

o_Ok vandaag de lijst weer ingevuld.
    geleveld op de Fram,ook op Baha, en het laatste ambacht in fase 5 gebracht

Laatste bewerkt: 14 Maart 2015
    schaapje52 en hendrika73 vinden dit leuk.
  18. tinus138

tinus138 Teller

Zo lijstje weer ingevuld, word beetje 1tonig, alleen geleveld op BahaxD

19. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Dan staan we nog steeds gelijk:p.
    Ben wel bezig met de bloemist en de spa in 5 te krijgen, maar dat duurt nog wel even.

tinus138 vindt dit leuk.
  20. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook de lijst weer ingevuld