Nederlandse Top 1000 2015-07-12

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Joepie het vele eten bij de bakkerij heeft geholpen ik ben van plek 42 naar plek 36 gegaan.xD
    Nu maar eens gaan kijken hoe ik de jammaker in 5 ga krijgen. Bloemisterij en de andere 2 moeten nog maar ff wachten. Wil eerst de rune voor extra ambachtpunten vol spelen. Er liggen wel sterretjes voor het oprapen maar ja dan moet ik GB inleveren voor de laatste kamer en een gewas maar die wil ik nog ff bewaren voor de toekomst plannen.
    Net wat schaapje zegt zo boert het wel leuk gericht aan de slag.

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben ook druk met de jamfabriek. Ik eet elke dag appeljam, potten vol per week xD. Daarnaast kook ik elke dag 10 potten chocoladesaus en die verkoop ik op de mart, twee vliegen in een klap. Heb al bijna een miljoen verdient met de saus en daar koop ik weer voor de kabouters spullen voor want daar is zoveel aan gewas voor nodig, dat kan ik zo snel niet meer verbouwen met al die leuke events en die wil ik niet missen, dus maak ik op deze manier steeds maar een keuze. Ga nu op Baha 10.000 gewassen kweken voor de Spa, Bromelia. Ik heb de afgelopen week 100 bowl gemaakt en nu de Bromelia nog. Deze tip kreeg ik van Coco, vanavond gaan er comfortvelden met Bromelia erop en dan morgenavond oogsten. Ik was eerst met wel 10 verschillende doelen bezig, maar dat werkt niet. Dus nu doe ik het op deze manier, dat werkt beter, steeds 1 of 2 doelen. ;)

hendrika73 vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zo gauw als veel spelers er mee bezig zijn, kan de prijs weer oplopen tot boven de 10.000 BD, maar lavendeljam werkt bij de jammaker meestal het beste. Dat is 125 punten per jam, de appeljam 20. Op de markt is de appeljam tussen de 500 en 700 BD, en de lavendeljam is al vaak te koop onder de 3000 BD.

4. schaapje52

Ah, dan ga ik een andere tactiek toepassen. Eens even op de mart snuffelen bij de lavendeljam. Dank je wel voor de nieuwe tip!

5. hendrika73

Wat een tips allemaal daar komen we verder mee. Bij de Baha heb ik de meeste gewassen al op 10.000 + ben daar nu bezig met de 5u. en langere gewassen. Comfort moet ik nog maar ff over nadenken voor Baha.
    De lavendeljam ga ik me maar eens op oriënteren op de markt. Na het event brengt Pinkie ook weer meer op.

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik weet dus niet hoeveel kruidendrankjes je hebt. Maar voor de rode bowl zijn behalve wijndruiven en bromelia's alleen een paar koeienmelk nodig. De bromelia's op comfortvelden leveren je net zoveel op als paprika van 6 uur. Dus zolang je niet voor een quest langere gewassen kunt kweken dan de paprika, kun je beter bromelia's op comfortvelden zetten, zodat je de spamanager aan het werk kunt houden. Dat helpt op Bahama en bij de Spa.

7. hendrika73

Mijn langste gewas op Baha is nu de koffie. Ik kan de laatste tempel openen maar ik bewaar de GB's nog ff voor het koraalrif. Heb nu comfort liggen en ga tussen door druiven en bromelia's kweken. Zo gaat de spa manager ook rustig vooruit en de bowls zijn goed voor het levelen. Vorige week me misselijk gegeten aan de pinkie's en nu aan de lavendeljam en bowls. :wuerg:;)

8. yvon61

yvon61 Forum-analist

Zo ook maar weer even ingevuld. Bloemisterij op 5 en bama 2 levels er bij. o_Ok de boompunten omhoog, nu alles vol daar. Ben benieuwd waar ik nu ga uitkomen.

9. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hallo,

Vorige week vergeten te laat weer geleveld op de bamarama nu level 254

Gaat niet zo snel s6 all :oops:
    Gr Tineke

10. annigjen

annigjen Keizer van het forum

En weer ingevuld

11. schaapje52

Hier ook het lijstje weer ingevuld. 1x lvl up op Baha.

12. hendrika73

Hier ook weer ingevuld en ook op Baha geleveld, wat een rode bowl al niet doet. :)
    Jamfabriek gaat langzaam vooruit.

13. schaapje52

Gaat zeker langzaam aan vooruit. Ik had afgelopen week niet zoveel tijd, dus niet echt hard opgeschoten. Volgende week maar weer een poging wagen om verder te komen. Zal wel weer gezakt zijn xD.

14. tooske58

tooske58 Forum-expert

Hier de lijst ook weer ingevuld. Level up op Baha en net ook level up op farma nu 91

15. schaapje52

Gefeliciteerd hoor, maar je gaat veel te snel nu, dat kan ik niet meer bijbenen. :wuerg:xD

tooske58 vindt dit leuk.
  16. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Lijstje ook weer ingevuld...1x level up op de bahama's en verder geen bijzonderheden.

17. tooske58

tooske58 Forum-expert

xD
    Jij gaat toch level up aankomende week op farma? schaapje52.
    Ik zal op je wachten. :music: xD
    Dank je wel .

18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Deze week de lijst weer ingevuld

19. schaapje52

Nee, dat gaat niet lukken. Ik moet nog 2 miljoen aan ep, dat haal ik echt niet in 1 week xD

20. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

1 keer geleveld op baha en wat sterretjes ingeleverd
    Met de bonuscode heb je 48 uur 30% extra ep ;)