Nederlandse Top 1000 2015-07-12

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik zak alleen maar. Vorige week op 31 en nu op 38 xD.

hendrika73 vindt dit leuk.
  2. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Dat geldt ook voor mij natuurlijk. Ik heb nog ruim 100 sterretjes om in de boom in te leveren, maar ik houd ze nog even achter de hand voor de kamelenfok. Weet niet zeker of ze nodig zijn, maar ...een slimme meid....is op de toekomst voorbereid!xD

schaapje52 vindt dit leuk.
  3. schaapje52

Hee buuf, ik heb 120 sterretjes op voorraad. Ik heb nu bijna de bloemist in fase 4, dan alleen de bakkerij in fase 5 en de rest allemaal in fase 4. Maar dat zet niet echt zoden aan de dijk, de sterretjes inleveren in de boom geeft veel punten om omhoog te gaan in de top 1000 volgens mij. Ik houd alles op voorraad. Zit straks met een overvolle schuur :wuerg:. Ik spaar alles van dieren tot boomfruit en van tg, bd, ep en sterretjes, maar ja wie niet xD

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik niet, ik kan moeilijk sparen. Geen BD, geen sterretjes (boom vol, dus dan lukt het wel) geen GB geen grote voorraden, alleen de TG kan ik aardig afblijven.

5. schaapje52

Maar jij bent goed in het hele spel spelen. Ik doe altijd maar wat en ben blij als ik 1 miljoen per week aan ep binnen sleep. Elke week op Bah levelen lukt ook al niet meer, dan moet ik echt gebruik maken van smoothy, maar dan heb ik weer te kort aan gewas. Zo rommel ik maar lekker door. Moet nu nog 4,5 miljoen aan ep en dat wil ik met 4 weken halen :wuerg:. Dat is nu weer een doel van mij. Nog 1000 p te gaan bij de bloemist en dan fase 4 bereikt. Het enige wat echt niet opschiet is het fokken, nog niet eentje af. Probeer wel af en toe iets te kopen, maar soms rijzen de prijzen de pan uit en dat geef ik er dan weer niet voor uit, ik ben zuinig op mijn bd. ;)

6. -Coco1968-

Nu ik de TG niet meer nodig ben, geef ik ook geen kapitalen meer uit aan een fokdier. De bloemist heb ik gedaan met witte onschuld. Voor nog geen 6000 BD per dag, tegenwoordig ook al vaak te koop voor 3500 BD. En dan kan ik het dus weer niet laten om te kopen ook al heb ik er al 70. Ik kan zonder smoothy of bowl ook bijna geen enkele week levelen op Bahamarama. En ik weet dat ik meer tijd heb dan je, maar als je nog geen lang gewas hebt dat je nodig bent voor een quest, zou ik de bromelia's dan toch op comfortvelden zetten overdag. Kun je s'avonds de wijndruiven wel bijelkaar krijgen.

7. schaapje52

Ik ben op dit moment bezig met schateiland V, nu fase 3/5 zilver. Ik heb nu de pinda op comfortvelden staan en ben bezig met de maté boom. Ik werk eerst al het zilver af en dan goud en dan diamant, alleen de laatste fase 5/5 doe ik allemaal. Maar ik heb de koffie nog niet vrijgespeeld en die heb ik nodig in 5, maar wel al 1600 op voorraad staan in de schuur, ooit overgehouden.

8. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Zak gezellig met je mee vorige week 41 nu 42, zak niet zo snel. ;)

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

Dan komen wij elkaar vast wel tegen xD

hendrika73 vindt dit leuk.
  10. goldtrix

goldtrix Gevorderde

Ik zit nog steeds gezellig tussen Daxter, Hendrika en Corrieveen. xD

schaapje52 en hendrika73 vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

En ik ben onder Hendrika weggezakt -.-.Nu moet ik nog fanatieker spelen;)

schaapje52, goldtrix en hendrika73 vinden dit leuk.
  12. hendrika73

Ik bak me suf om de bakkerij naar fase 5 te krijgen. Elke morgen 5 Pinkie :wuerg: en veel aan het bakken. Goed voor de ranglijst. ;)

schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. Daxter1966

Ik mag nog 125000 punten bij de bakkerij.Ik eet ook elke dag 5 Pinkie;),maar zolang als ik het Cat recept niet gekocht heb bak ik niet zoveel.Al met al gaat het nog even dureno_O

schaapje52 en hendrika73 vinden dit leuk.
  14. hendrika73

Nee hier is het iets beter nog 9287 dus met een beetje geluk moet dat deze week wel lukken. CAT vraagt als basis Gistdeeg, hier zou je mee kunnen beginnen.

15. Daxter1966

Kijk dat is nou een goede tip .Dank je Hendrika

hendrika73 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. hendrika73

Lijstje weer ingevuld. Geleveld op Baha en bakker in fase 5 :D. Kan geen Pinkie meer zien :wuerg: en verder veel producten op de plank. Bakkerij heeft overuren gedraaid afgelopen week. Nu is het volgende doel de jammaker naar fase 5.

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. yvon61

yvon61 Forum-analist

Ja had nog wat openstaan van de fok. Nu ook ingeleverd, maar las dit pas toen ik de lijst al had verzonden, dus word volgende week voor we zien waar ik dan sta. Enne nog steeds 1000 sterretjes over hoor.

18. schaapje52

Hier ook het lijstje weer ingevuld. Lvl up op Baha en de bloemist in 4 gekregen.

Daxter1966 en hendrika73 vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Tooske en jij beginnen ons aardig op de hielen te zitten. Als je nog een keer iets in de boom levert, ga je de kinderen (bassiefarmer en robbiefarmer) nog voorbij. Succes, en zet 'm op!

20. -Coco1968-

Dat wordt nog een weekje afwachten dan, maar ik weet nu vast dat je de boom wel vol hebt.