Nederlandse Top 1000 2015-07-12

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tinus138

tinus138 Teller

Maakt verders ook niet uit , maar was geleveld bij de alchemist en op farmerama was ik begin dec al geleveld ,dus dat duurt nu wel weer 4 mnd.xD. Vond steeds zo leuk dat stuivertje wisselen tussen ons, maar zal t' even rustig aan doen;)

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. venlo1

venlo1 Gelegenheidsauteur

Ik heb het formulier maar eens ingevuld. Benieuwd op welke plek ik eindig

3. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Maakt mij ook niet echt uit. Al sta ik natuurlijk liever gelijk of net voor jou (heb nu eenmaal iets competitiefs in mij :)). Ik vind 2 punten achterstand alleen te veel. Het stuivertje wisselen wordt dan zo lastig. Maar goed, binnenkort zal mijn bloemist levelen. En als jij dan ondertussen niet 2x per week levelt op Baha en niet bij een van de andere ambachten dan is de achterstand nog maar 1 punt.

Ach zoals je het zegt. Het maakt niet uit, als je maar lol hebt. Is het niet hier dan is het wel bij de speculaasjes met speurneus en al mijn perikelen met een bepaald persoon:inlove:

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  4. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

De lijst maar weer eens ingevuld, de boom der wijsheid zo juist voltooid

Een ieder een fantastisch 2015 toegewenst

schaapje52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  5. tinus138

tinus138 Teller

Hier de lijst vast ingevuld, 1x geleveld op Baha verders geen veranderingen.

6. bepsels

bepsels Forummeester

Nog steeds niet geleveld op farmarama, maar waarschijnlijk volgende week wel. o_Ok op Baha geen verandering.

7. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Deze week het lijstje maar weer eens ingevuld...2x geleveld op de bahama's deze week en bahami-spa naar fase 4.

8. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Zo lijstje weer ingevuld weer geleveld op Baha. Bakker nog niet in fase 5, dat is nog flink door eten (26843).

9. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hallo all

o_Ok maar weer het lijstje ingevuld
    Toch weer geleveld deze week 251 bamarama

S6 verder gr Tineke

10. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Lijstje weer ingevuld. Bahama nu op level 242 en 99GB. Spamanager nog steeds in fase 4 maar begint op te schieten

11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier ook het lijstje weer ingevuld.

Deze week 2x lvl up op Baha. Nog 10.000 p te gaan bij de bloemist en dan is deze in fase 4.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  12. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

o_Ok ik heb weer ingevuld 2 x geleveld op baha .Wat sterren ingeleverd.Nu nog 1300 punten bij de jam en dan heb ik level 5:p

schaapje52 en hendrika73 vinden dit leuk.
  13. hendrika73

Dat gaat je zeker lukken ff wat lekkere jammetje eten en je zit in 5. Moet nog weken eten/bakken in de bakkerij voor 5. ;)

schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

Ik had gehoopt dat ik er al zou zijn, maar het komt niet op een dag aan.De bakkerij gaat bij mij nog heel lang duren voordat ik die in 5 heb:sleepy:.Daar moeten nog heel wat Pinkies gegeten worden-.-

15. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Gefeliciteerd, je bent me door de sterretjes ingehaald.

16. hendrika73

De Pinkie's heb ik er al aardig door heen. Wil toch wel wat op de reserve houden. Ga de markt maar eens afstruinen. Nu lever ik ook wel stollen en CAT. Gaat langzaam maar we komen er wel. Heb alvast de dingen gebakken die ik nodig heb voor de quest die na volbrengen van 4 komt.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je een CAT verkoopt, kun je twee pinky's terugkopen, die je sneller vooruithelpen in de bakkerij.

18. hendrika73

Bedankt voor de tip.

19. Daxter1966

En voor je stol kun je misschien wel 4 a 5 Pinkies terugkopen.Bij mij op de markt gaan die boven de 50.000 bd ,waar Pinkie onder de 10.000 bd zit

20. hendrika73

Super die tips zelf niet aanged8 om producten te verkopen en daar weer Pinkie van te kopen. Ik noteer de prijs die ik vraag en bij verkoop reken ik uit hoeveel Pinkie ik kan kopen. Morgen als ontbijt 5 Pinkie. :D

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.