Nederlandse Top 1000 2015-07-12

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. annigjen

annigjen Keizer van het forum

o_Ok weer verstuurd

2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier ook het lijstje weer ingevuld. 1x lvl up op Bahamara, dit gaat niet meer zo snel. De ambachten gaan zo traag als een schildpad. Nog ongeveer 30 000 punten voor fase 5 van de bakkerij. Dit wordt dan mijn eerste fase 5 van de ambachten.;) Dan de rest nog. naar fase 4 en 5 brengen. :wuerg:

tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  3. tinus138

tinus138 Teller

Hier ook weer ingevuld, ook op Baha 1x geleveld, voor de rest zat het er nog net niet in:(

Daxter1966 vindt dit leuk.
  4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik doe ook weer mee
    1 x geleveld op baha en de bloemist naar fase 4
    Ik blijf lekker onderaan ,maar ik maak jacht op Schaapje;)

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

Oeps, dan moet ik op gaan passen en zien dat de schildpad wat harder gaat lopen. ;) Ik ga eens even in de gaten houden op welke plek je staat. xD

tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

Onderaan en dat al vanaf het begin o_O
    Het geeft niet maar het motiveert me wel om met de ambachten bezig te zijn:D

7. schaapje52

Klopt, sinds ik mee doe, doe ik veel meer met de ambachten. :)

Daxter1966 vindt dit leuk.
  8. tooske58

tooske58 Forum-expert

Hier ook weer de lijst ingevuld . Dacht er net aan. Ik doe nu meer met quest maar duurt wel lang die lange gewassen maar ook daar komt een eind aan. Haha. Ik moet echt meer denken aan de ambachten. Komt goed allemaal toch. Schaapje52 ik zeg alvast gefeliciteerd met fase 5 bakkerij.

9. schaapje52

Dank je wel, maar zo snel gaan die 30 000 punten niet hoor. Duurt nog wel een paar weken voor ik in fase 5.

buikie1512, tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. Daxter1966

Ik moet nog 34000 voordat de jam in 5 zit.Bij de Spa ,bakker en bloemist is de balk bijna nog leeg

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

Wij hebben dezelfde aantal punten voor deze week. xD

12. tooske58

tooske58 Forum-expert

Ja ik zag het . Leuk. Kijken volgende week of we dan weer gelijk staan. xD

schaapje52 vindt dit leuk.
  13. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Elke dag 5 pinky pie pie eten voor je carriere en tussendoor zorgen dat je voor de quest 2 gistdeeg, 1 kersen kaas koekje en de rest van de produkten hebt.;)

schaapje52 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

Doe mijn best, maar 5 pinky pie eten per dag is wel erg veel.

buikie1512 en tinus138 vinden dit leuk.
  15. tinus138

tinus138 Teller

Hier vast ingevuld en verstuurt, zowel op farma als baha geleveld, bij de ambachten nog steeds niet.

16. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

hallo allen,

kan iemand mij uitleggen hoe je in 14 weken van level 99 naar level 103 kunt gaan?
    Ik zelf ben best wel vaak op de Farm maar dit vind ik toch wel een topprestatie als het zonder bots plaats vindt
    en echt mogelijk is

17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Sommige spelers zitten in level 88 in de wereldwijde top10 van meeste BD. Door de ambachtsprodukten kun je onbeperkt EP kopen door iets minder dan het dubbele van je BD. Met het oogstfeest is er volop gehandeld, copyshasta heeft ook aangegeven zelf het nodige gestort te hebben en het veelvoud daarvan op de markt gezet te hebben. Daarnaast de fokdieren die voor flinke prijzen over de toonbank gingen, en de ambachtsprodukten die juist gunstig geprijsd waren.
    Daarnaast zit je net als mij in level 96 tegen 60 miljoen aan te kijken, met de wetenschap dat het volgende level nog meer wordt. Ik denk dat je er even niet bij stilstaat dat je vanaf level 100 maar 25 miljoen per level meer hoeft. Dus van bijna level 100 naar level 103 is 75 miljoen. Ik speel de meeste dagen een half miljoen bijelkaar, terwijl ik de meeste dagen vergeet om de paasjam van 30% extra in te zetten. In 14 weken hoop ik ook 56 miljoen bijelkaar te spelen. De laatste 19 miljoen zijn voor een BD-miljardair dan wel te kopen.

18. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Al een aantal weken niet mee gedaan...nu het lijstje maar weer een keer ingevuld ;)

19. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dankjewel voor de uitleg Coco dan moet ik maar eens opschieten met levelen ik speel ook ± 500.000 EP
    per dag soms iets meer soms iets minder. :wuerg::cry:
    Dat is dan exclusief de punten van Bahamarama 8)

Cornelly52 vindt dit leuk.
  20. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hallo all

Toch maar weer lijstje ingevuld erg druk gehad :oops:

Zit nu in level 247 bamarama

Gr en s6 all met de top Tineke