Nederlandse Top 1000 2015-07-12

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tinus138

tinus138 Teller

Op de 1e bladzijde,iets naar beneden scrollen en daar staat de lijst.

2. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik heb de lijst ook vandaag ingevuld

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik wacht nog tot zondag. Hoop deze week nog een keer te levelen op de bahama

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Doe ik met jou mee. Hebben we dan allebei 56 GB.

annigjen vindt dit leuk.
  5. annigjen

Gaan we mooi gelijk op

6. amandeltje

amandeltje Actieve auteur

Oh, nee, niet gezien. Nu net gedaan! Is het de bedoeling dat je dat lijstje elke keer gebruik? Of alleen voor de eerste keer?

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Iedere keer. Toontje heeft een programmaatje gemaakt waarmee hij alle formulieren uit kan lezen en op volgorde plaatsen. Hoeft hij het niet met de hand te verwerken. Daarom is het ook niet de bedoeling dat je de lijst van maandag tot en met zondag 2x invult, dan kom je ook 2x op de lijst. En als je iedere week op de lijst wilt, moet je ook iedere week invullen. Deze week zijn sommige spelers erg vroeg.
    Ik eet in het weekend net genoeg ambachten om een level up te gaan. En eerder plaats ik de update ook niet.

8. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Dat lijstje moet je iedere week opnieuw invullen, uiterlijk zondagavond. Op maandag staat dan de nieuwe Top 1000 met jouw score er ook weer bij.

Edit: lol Coco, wat was je weer snel ;)

9. annigjen

Hier weer ingevuld. Vanmorgen geleveld op de bahama naar 235. Nu 56 GB en kan er vanavond of morgen nog 1 oogsten van het item

Toch nog te vroeg ingevuld. Net geleveld op de farm naar 95. Komt die er volgende week bij

Laatste bewerkt: 23 November 2014
  10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier het lijstje voor de nieuwe week weer ingevuld. Op Bah 1x lvl up, voor de rest geen spannende dingen gebeurd op de boerderij.

tinus138 vindt dit leuk.
  11. tinus138

tinus138 Teller

en hier is de post ook weer verstuurd, alleen geleveld op baha.

schaapje52 vindt dit leuk.
  12. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik ga hem nu pas invullen, net geleveld bij de Spa-manager naar level 5, daar wilde ik even op wachten :D

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  13. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Geleveld op Baha en sterretjes ingeleverd bij de boom voor de koekoeksrunes. Had niet in de gaten dat we daar ook runes voor kregen. Dus Tinus, ik kom je weer gezelschap houden.

schaapje52 en tinus138 vinden dit leuk.
  14. tinus138

tinus138 Teller

Dat vind ik mooi, het verschil tussen ons zit hem in die ambachten die ook zo traag gaan., je ziet dat balkje ook geen mm verschuiven:cry:

15. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Ja ambachten gaan traag. Maar farmerama kan er ook wat van.

Ben net geleveld op farmerama dus dat gaat nog wel een tijdje duren. Ondertussen probeer ik de bloemist naar 5 te krijgen, maar ben pas op de helft.

16. bepsels

bepsels Forummeester

zo, ook weer een keer ingevuld. Vergeet het met grote regelmaat helaas. Wel weer een level omhoog op bahamarama. Ik eet me suf aan smoothies ha, ha.

17. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

De lijst is weer ingevuld vandaag

Cornelly52 vindt dit leuk.
  18. margo-64

margo-64 Grote forummeester

o_Ok weer ingevuld

19. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik heb de lijst ook weer ingevuld geleveld op Bahamarama 228 en de alchemist fase 5 gehaald:music:

Sintra98 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. Sjohnnie

Sjohnnie Gelegenheidsauteur

hallo!!!! ;)
    hier ook weer ingevuld
    bahama's 1 omhoog en op de farm ook 1 omhoog ;)