Naomi Kameel in de war?

Discussie in 'Help archief' gestart door Vitani94, 13 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Bij mij in ieder geval wel, want ze vraagt al een paar weken met regelmaat om de linde-vrucht en dat is geen boomvrucht van bomen die je in de winkel kunt kopen. Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn pas verwijderde cookies?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Vast, als je haar niet de juiste cookies voert, wil ze dure boomvruchten.
    Maar even serieus, Bauke heeft dit gelijk de eerste dag aangekaard, en de eerste mod zei dat het gewone boomvruchten zijn omdat ze niet uit de stekjes komen, en de volgende dat het eigenlijk wel speciale bomen zijn zolang ze niet te koop zijn, dus dat het doorgegeven zou worden aan BP. Ik heb de bestellingen ook regelmatig zonder aan de cookies te komen, er is gewoon niets veranderd en op dat topic ook nog geen terugkoppeling gekomen dat er niets gaat veranderen.

Vitani94 vindt dit leuk.
  3. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Raar dat BP niets aan deze fout lijkt te doen. Mij maakt het niet uit hoe ze het oplossen (of Naomi Kameel niet meer in staat stellen om de linde-vrucht te vragen of de lindeboom direct in de winkel te zetten), maar ik ben het inmiddels behoorlijk zat dat ik de helft van haar opdrachten mis moet lopen en daardoor minder BD krijg en ik durf te wedden dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.