NaN voor extra uit bereiding

Discussie in 'Help archief' gestart door -duiky-, 6 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -duiky-

-duiky- Gelegenheidsauteur

Heel leuk bedacht die extra uit bereiding, maar die bordjes belemmeren wel het binnen halen van mijn EP rond om waar de borden staan, kunnen jullie daar iets aan doen?

Met vriendelijke groet -duiky-

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Kun je me ook vertellen over welke uitbreiding het gaat? Waar je dit ziet?

Als je bedoeld dat op die bordjes NaN staat is dat meestal een teken dat je je flash cache moet legen, dan gebeuren er nog weleens van dit soort rare dingen.

3. -duiky-

in mijn siertuin Klaartjuh

4. Klaartjuh

5. -duiky-

en waar kan ik mijn flash cache vinden om die te legen ??

6. Klaartjuh

Via die link die ik je in mijn vorige post gaf :)

7. -duiky-

ik hoop dat het werkt Klaartjuh ik heb wat aan geklikt en dat loopt nu ik wacht even af hoe het gaat oke

ik kan trouwens nergens vinden dat ik ergens iets kan wijzigen en der gebeurt verder ook niet veel ik start hem even op nieuw op en kijk wat er veranderd is momentje

Dank je wel Klaartjuh, de bordjes zijn nu weer weg, waarschijnlijk heb ik het dan toch goed gedaan met jou hulp "Thanks"

-duiky-

Laatst bewerkt door moderator: 6 Januari 2015
  8. Klaartjuh

Je zal ook niet direct veel zien veranderen. Als je mijn link hebt gebruikt kom je dit te zien:

Ik had hem net geleegd dus het ziet er wat leeg uit maar als je dat een tijd niet hebt gestaan staat er vaak wel een lijstje. Klik op de knop die ik in het plaatje met rood heb omlijnd. Dan zie je nog niet veel gebeuren maar als je browser opnieuw opstart en weer inlogt bij Farmerama merk je als het goed is wel het verschil :)

edit ik zie dat je er al uit bent, fijn dat het opgelost is. Dan doe ik dit draadje weer op slot. Het is trouwens niet toegestaan om te dubbelposten, oftewel meerdere reacties achter elkaar aan. Je kan eenvoudig je reactie aanpassen door op 'bewerk' te klikken. Ik zal het nu bij elkaar zetten hoor, kan gebeuren.

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.