namen

Discussie in 'Help archief' gestart door -ylona-, 13 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -ylona-

    -ylona- Forumleerling

    ishet mogelijk dat de namen van mijn spelen er weer op komen? id-ylona- 9422748
     
  2. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Ik weet niet wat je bedoelt met de namen van je spelen die ergens op moeten komen... Kun je misschien uitleggen wat je bedoelt?
    Vermoedelijk heeft dit meer te maken met een instelling van je computer dan van het spel zelf.
     
  3. -yloon-

    -yloon- Forumbeginner

    voorheenzag je de naam van je onderin de balk is nu niet meer te zien in welk spel je bent ik heb er meer dan 1
     
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Speel je via client? Ik zie mijn spelersnaam wel gewoon staan in Unity.
     
  5. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik heb ook mijn naam in de lijst staan, maar ik speel ook via Unity
     
  6. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Ah het houten frame! Ja die is op dit moment inderdaad niet zichtbaar in de StandAlone Client. Het is wel de bedoeling dat deze op een gegeven moment weer zichtbaar wordt, maar wanneer dat gaat worden is niet duidelijk.
    In de browser kun je wel gewoon het houten frame zien.

    In de client kun je wel de wapens zien aan de bovenkant van het scherm, misschien is het een idee om die elk een andere kleur te geven zodat je weet in welk account je zit?
     
  7. tanjaishappy

    tanjaishappy Forumleerling

    het is een optie ,ik wacht het wel af
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.