Namen stallen / werkplaatsen

Discussie in 'Overig archief' gestart door didi1627, 15 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. didi1627

    didi1627 Junior expert

    Ik weet niet of de modjes enige invloed hebben hierop, of dat BP dit bepaalt, maar vragen kan altijd.

    Nu we steeds meer stallen / werkplaatsen krijgen vind ik het steeds moeilijker om deze te vinden in de schuur. Als voorbeeld: Je hebt de ezelstal. En de werkplaats van de ezel die kookpotten geeft.
    Als je deze werkplaats zoekt zou ik deze graag vinden onder: ezel, of onder kookpot. Maar je moet deze zoeken onder: ketelsmederij.
    Ik kan al die namen zo langzamerhand niet meer onthouden aangezien het er steeds meer worden. Bij het plaatsen moet ik dus alle stallen / werkplaatsen doorlopen om de juiste werkplaats te vinden. Het zou naar mijn idee veel tijd schelen als alles makkelijker te vinden is. In bovenstaand geval het liefst alles onder: ezel. Dus zowel de stal als de werkplaats van de ezel.

    Misschien zijn er meer mensen die het hier mee eens zijn, en kunnen de modjes een verzoek hiervoor bij BP neerleggen?
     
    nicolle73 en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Ik heb je draadje in de ideeënhoek gezet, eens zien wat je medespelers er van vinden. Meenemen naar BP kunnen we natuurlijk altijd, maar of er daadwerkelijk wat mee gedaan wordt is altijd afwachten. Maar als veel spelers uit verschillende landen zo'n wens hebben heeft een idee nog weleens een kans.
     
    Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende


    Ik zoek me vaak ook wezenloos in alle stallen vooral na het weer terugbouwen van de velden ben ik veel tijd kwijt
    Misschien een idee om voor de product stallen een apart tabblad te maken als dit al mogelijk is ;)-.-
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  4. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik ben het met je eens. Ik zou ook graag willen dat de zoekfunctie iets logischer (voor mij, en ook voor jou dus) in elkaar zou steken. Werkplaats en stal vinden onder het betreffende dier is eigenlijk al heel lang een wens van mij geweest. Alleen nooit op het idee gekomen om dit op het forum te melden/vragen.
     
  5. didi1627

    didi1627 Junior expert

    Dat zou inderdaad ook al een hoop tijd schelen als de werkstallen onder een apart tabblad komen.
     
  6. boer-Harms60

    boer-Harms60 Forumleerling

    Ben het met TS eens dat het gemakkelijker is als stal en werkplaats dicht bij elkaar staan. Donsveren en eendevijver gaat nog, maar wasbeer en camouflagewinkel is een stuk lastiger. Als het idee van TS niet wordt overgenomen is het misschien wel mogelijk om zoals Sintra voorstelt de werkstallen apart te zetten.
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb de lijst niet op alfabetische volgorde staan, omdat ik niet op zoek ga naar de f van feestelijke schaapskooi of de G van Griezelige stal. Wanneer je op level selecteert, staan de ezels en de ketelsmederijen wel bijelkaar. De bijen en imkerijen ook.
    Helaas staan de kippen niet bijelkaar. Tussen de gewone kip en alle andere kippenhokken staan heel wat bijzondere stallen.
    De angora en de Elandpodiums staan inderdaad niet in de buurt van elkaar, en in level 21 krijg je zoveel aan (gekleurde) werkplaatsen dat daar weer alles doorelkaar staat. Ik zou dus ook wel graag iets meer logica willen bij de selectie op level, vooral in de levels waar veel verschillende stallen zijn.
     
  8. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Ja, ik ben ook voorstander van een zoek- of uitgebreidere sorteerfunctie (of beiden). Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat dit komt, want er komen uiteindelijk zoveel soorten en dus namen, dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
    De al eerder genoemde tabbladen, waarbij je zelf kunt bepalen wat je veel en weinig gebruikt (en dus vooraan zet of juist niet ) vind ik ook nog steeds een heel goed idee. :)
     
  9. didi1627

    didi1627 Junior expert

    Maar als je zo zoekt moet je alsnog allerlei bladen door lopen voordat je bij de juiste stal zit. Het fijne van zoeken op naam is dat je niet 20 pagina's door hoeft te lopen.
     
  10. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik werk meestal op AZ en met een lijstje met de stalnamen
    maar het terugbouwen na een event neemt heel veel tijd in beslag:wuerg:

    Een apart tabblad voor de werkstallen zou ik wel fijn vinden-.-:)
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb werkelijk alles door elkaar staan en daardoor mis ik vaak een oranje of werkplaats. Ik loop echt elke pagina door maar weet dan vaak niet meer welke ik nu wel of niet heb neergezet, zowel de gewone, als oranje en werkstal.

    Ik vind het een goed idee!
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik moet soms ook uitkijken dat ik de stallen niet voer, en daarna nog een upgrade tegenkom. De gekleurde stallen zou ik graag bij de basis willen hebben.
    En met 53 stallen op het land, heb ik inderdaad nog 16 bladzijdes in de inventaris staan. Maar als ik een veld vol stallen opzet, begin ik achteraan en weet ik aardig welke ik wil overslaan. Wanneer je die bladzijdes regelmatig doorgaat, gaat het sneller om 6x op volgende pagina te klikken dan 6 verschillende letters van een stalnaam in te typen en dan op zoeken te klikken.
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb ook al eens een stal eten gegeven en dan later alsnog een upgrade erover gezet of ik vergeet helemaal de upgrade omdat ik dan niet meer weet wat ik wel of niet heb neergezet en loop nu tegenwoordig alles langs per veld en vul het aan en als laatste voer ik dan.
     
  14. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Omdat ik mezelf ook vaak helemaal een slag in de rondte zoek, zeker bij de bomen heb ik van mijn ingerichte velden schermafdrukken gemaakt en daar de namen bij gezet van de stal, werkstal of boom. Zoekt nu een stuk handiger. Maar het is een goed idee
     
  15. didi1627

    didi1627 Junior expert

    Goed idee, voor nu, maar eigenlijk zou het niet nodig moeten zijn dat je allerlei hulpmiddelen gaat gebruiken voor een spelletje.
     
  16. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Nou daar sluit ik me helemaal bij aan.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  17. nj65

    nj65 Forumleerling

    dit is echt een goed plan werkstallen scheiden van normale stallen
    GOED OVERZICHT IS HET HALVE WERK
     
  18. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Ik denk dat een tabblad dier iedereen tevreden kan stellen denk dat het eenvoudig aan te passen is, zou voor mij in plaats van aantallen mogen.
     
    Laatste bewerkt: 9 December 2014
  19. LandOfFladdertjes

    LandOfFladdertjes Forumleerling

    Ja ik vindt het een goed idee om de werkplaatstallen bij de dieren te plaatsen.
    Dus niet dat je de konijnen net gehad hebt en vervolgens de werkplaatsen weer moet gaan zoeken.
    Dus kip bij kip en koe bij koeienmelkstal, konijn bij angorastal.....
    Top idee, scheelt een hoop tijd!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.