Nachtmerrie

Discussie in 'Help archief' gestart door hihija, 18 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihija

hihija Junior expert

Kreeg net van een buur dat die de 2e nachtmerrie binnen heeft gehaald.
    Maar als ik kijk in mijn winkel staat daar er geen, heb er pas 1.
    Hoe kan dit dat het bij mij leeg is, zou toch ook mijn 2e moeten kunnen halen.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je hebt deze eenmalig 1 kunnen kopen. Met TG of echt geld weet ik niet meer.
    de 2e kun je dan bij Renzo verdienen.

3. hihija

hihija Junior expert

Ze heeft er nu de 2e bij Renzo gehaald uit de prijzenkast.
    Dus 2 uit de prijzenkast

4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Als je de eerste keer toen de nachtmerrie in de prijzenkast zat hem direct hebt vrijgespeeld .Kun je door een bugje hem nog 1 keer vrijspelen .Ik heb ook 2 nachtmerries via Renzo

5. Leo.netten

Leo.netten Teller

klopt heb ik ook gedaan

6. -Coco1968-

De eerste keer kon je hem toen vrijspelen, het kan niet dat de één hem nu wel in de prijzenkast heeft en dit event heeft vrijgespeeld, en de ander niet. Dus na die eerste keer is het alleen maar mogelijk als je de eerste hebt gekocht.

7. hihija

hihija Junior expert

Bij de 1e keer dat de merrie in de prijzenkast stond, heeft ze het eruit gehaald en nu voor de 2e keer.
    Het kan misschien dan niet maar het is toch zo.
    Het lijkt mij ook wat Daxter zegt, het meest aannemelijker.

8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Wat Coco schrijft klopt m.i.

Eén keer was hij te koop, 1 keer te winnen bij Renzo,

Later kon men hem nog een keer aanschaffen bij Renzo, dit bleek een bug te zijn, dit is later hersteld. De 2e verkregen eenhoorn (via Renzo) is uit de inventaris verdwenen, de coins teruggeboekt

9. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het is zoals Coco en HJ zeggen.

o_Ok vorige maal was er zo'n melding, die hebben we nagekeken bleek toch 1 gekocht exemplaar te zijn.

Buitendien navraag gedaan en het terugboekscript loopt nog steeds na afloop van het event om eventuele terugkeer van de bug af te vangen. Het blijft dus voor iedereen 1 nachtmerrie via Renzo.

10. -Coco1968-

Dat laatste klopt niet helemaal. De spelers die 2x achter elkaar de nachtmerrie bij Renzo hebben vrijgespeeld, zonder dat ze er eentje hadden gekocht, mochten hem houden. Bij de spelers die daardoor 3 stuks hadden, is er eentje teruggeboekt.
    Daxter en Leo kunnen dus 2 via Renzo hebben. Maar na die 2e keer dat het nachtmerrie ei via Renzo te verkrijgen was, is deze voor iedereen die er eentje via Renzo had van de plank gehaald.
    De kans dat het buurtje van hihija vergeten is dat deze gekocht is, is groter dan dat het technisch mogelijk is dat het nachtmerrie-ei maar bij 1 speler op de plank staat van de spelers die het nachtmerrie-ei al van de plank hebben gehaald bij Renzo.
    Maar alleen support zal dat kunnen controleren. Daarvoor moet deze buur een berichtje sturen naar support, terwijl, als dit inderdaad een excentriek foutje is, deze buur dat vermoedelijk liever niet hersteld heeft, dus ook geen bericht aan support zal sturen.

11. Leo.netten

Leo.netten Teller

Er was toen een bug die bekend was bij big point en die hebben ze toen zo gelaten bij de renzo die daar opvolgde kon dat nog steeds nu dus niet meer. Vind nu eigenlijk dat die kans iedereen gegeven zou moeten worden.

12. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Neen bij de Renzo die daarna kwam bleek dat de bug niet voor iedereen goed was opgelost en toen is direct bekend gemaakt dat de tweede Renzo-nachtmerrie zou worden verwijderd en de coins zouden worden teruggeboekt.

Dus iedereen had dat kunnen weten.

Er zal nu, diverse Renzo's later, beslist nie een wijziging in dat beleid komen.

13. hihija

hihija Junior expert

We wachten wel af wat er gaat gebeuren.

14. erik19691

erik19691 Actieve auteur

ik heb gisteren een nachtmerrie ei vrijgespeeld bij Renzo's markt, maar zag later dat ik er al een op schateiland had staan.
    ik kan dat 2e nachtmerrie ei nu op geen 1 veld plaatsen!!! wat doe ik verkeerd. elke x als ik he wil plaatsen staat er een streep doorheen als niet te plaatsen

15. -Coco1968-

16. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Heb ik het goed begrepen in de FAQ huisdieren dat als je verder dan level 15 bent de huisdieren niet op het veld hoeven te staan dat je beïnvloeden wilt? Maw ik heb ze allemaal in de siertuin staan en krijg toch het voordeel op alle velden toch?

17. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

bij huisdieren zijn de bonussen voor alle velden

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.