nachtmerrie-ei 2

Discussie in 'Help archief' gestart door Wendie, 15 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

Mijn excuses ... ik heb al eens een bericht gepost hierover maar was vergeten te reageren en nu is ie gesloten.

IK heb 1 nachtmerrie-ei (bij Renzo bij elkaar gesprokkeld)

en nu kan ik nog steeds bij Renzo voor dit ei gaan.

Een reactie van Ron was dat je er 2 kunt hebben, waarvan 1 van Renzo. Hij vroeg of ik de eerste gekocht had, maar dat is dus niet zo. de eerste is bij Renzo verdiend en daar kan ik dus nog steeds een tweede scoren.

Ik vraag mij gewoon af of dit een bug is of dat dit klopt (dus dat je er ook 2 van Renzo mag hebben) want ik wil niet mijn punten inleveren en vervolgens geen ei ontvangen ...

dutchboy vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dit zou inderdaad niet mogelijk moeten zijn. Ik ga het doorgeven en dan wordt er naar gekeken. Dank je wel voor het melden.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. deerman54

deerman54 Forum freak

was vroeger al een bugje, zou moeten hersteld zijn - blijkbaar dus nog niet helemaal.

dutchboy vindt dit leuk.
  4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het ei hoort er niet te staan als je hem al eerder hebt gekocht, staat hij er wel na flash cache legen graag ticket naar support sturen zodat we het verder na kunnen kijken.

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.