Nachtelijke Chaos - verzameldraad algemene vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 5 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dankjewel voor het bericht
     
  2. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Hi,

    Ik moet zeggen dat de drops heel erg variëren net maar 6 gekregen uit het event gewas :( Zo ga ik het nooit halen. Werken de bekers van de tentoonstelling ook op het vollemaan veld en voor de drops?

    Gr Stroopje
     
  3. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    de bekers werken ook op het volle maan veld... maar dan moeten ze daar of staan, of je moet je ze in de boom der wijsheid hebben staan.
    Als ze op een ander veld staan, werken ze niet.
    Het eventgewas is natuurlijk een gewas van 'maar' 4 uur en zal daarom nooit heel veel geven in één keer.
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als ik me niet vergis, kunnen de bekers niet op het volle maan veld. Inmiddels heb ik ze op het kleine boerderijtje ingeleverd bij de levende legende, dus ik kan het niet meer controleren.
    (Howie donuts kunnen er zeker niet op, maar dat is weer een ander verhaal)
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Hier hetzelfde probleem met de bekers in de boom :)
    Bij navraag blijken de bekers inderdaad niet op het Volle Maan veld te kunnen worden geplaatst. Om er iets aan te hebben, moeten ze dus in de Boom.
     
    Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Ik was al verwoede pogingen aan het doen om ze op het volle maan veld te droppen, maar dat lukte inderdaad niet. Dank voor het navragen :)
     
    Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Lady-Dee

    Lady-Dee Levende forumlegende

    Bij mij niet Lea/Enk, want ik lees dit nu pas en heb het griezelwild er vanmorgen pas opgezet en zojuist met oogsten veranderde er qua tijd wéér helaas niets :sleepy: ben ik 1 griezelwild voor niets kwijt en ik heb er al niet zoveel:wuerg:.
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat klopt lady-dee. Griezelwild werkt namelijk niet op eventgewas. Dit ging over een ander probleem wat opgelost is.
    Jammer van je griezelwild, je zou wat andere griezelgewassen kunnen kweken de resterende tijd en daarna doorgaan met het eventgewas.
     
  9. marielouise43

    marielouise43 Forumleerling

    Ik heb het zwammenwoud gekocht en niet gekregen.

    Marielouise43
     
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Kijk je wel in de inventaris op de farm? Op het vollemaan veld kan hij niet geplaatst worden.
     
  11. TantePollewop64

    TantePollewop64 Forumbeginner

    Ik heb een griezelige koeienstal gekocht in Jack's shop, kan hem echter niet in mijn inventaris vinden. Niet op volle maan veld en ook niet op gewone veld.....waar is hij????
     
  12. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De griezelige koeienstal moet gewoon op de farm zijn in je inventaris (niet op het VM veld). Misschien is hij er wel na uit- en weer inloggen.
     
  13. schorpioen55

    schorpioen55 Doorzetter

    help is er nog iemand die mij maanmade kan sturen heb er nogal wat nodig alvast bedankt
     
  14. CindyLvS

    CindyLvS Forumleerling

    ik heb ook nog een paar nodig. nog 25. ik denk niet dat ik ze nu nog krijg met het gewas. idd niet voldoende. Ik kan helaas niemand mee mades sturen. Die zijn al naar de buurtjes gestuurd. Wie heeft er nog een over en wil graag helpen?

    edit: ik heb geoogst. moet nog 10 mades hebben....
     
    Laatste bewerkt: 10 April 2017
  15. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Oproepen voor dropitems kun je het beste plaatsen in de Praatgroep! Daar komen veel meer spelers om te praten over het event.
     
  16. CindyLvS

    CindyLvS Forumleerling

    bedankt. ik ben gaan zoeken en ben het tegengekomen :)
     
  17. rubke1965

    rubke1965 Junior expert

    vraagje, krijgen wij op op een later tijdstip de gelegenheid om de missende griezelrank te maken, om zo de quest toch te kunnen volmaken???
    ik mis er meschien nog 200, dan heb ik alles vol, helaasssssssssssss
    alvast bedankt voor replay. rob
     
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee, dit is een tijdelijke event, en loopt om 2 uur af.
    Je kunt na die tijd niet meer inleveren, en het zal ook niet meer terugkomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.