nacht

Discussie in 'Help archief' gestart door omaatje75, 3 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

k Wil ff vragen waarom t niet 'dag' wordt in t dorp:wuerg:

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Denk omdat BP het leuk vind om het nog even donker te laten zijn tot volle maan ook weer voorbij is. Ik zal ook blij zijn als het licht weer aan gaat :)

omaatje75 vindt dit leuk.
  3. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Misschien kunnen ze bij de volgende haloween in 2015 een lichtknopje aanbrengen voor diegenen die het graag wat lichter willen hebben. Met volle maan alla, dat hoort bij volle maan, maar nu nog steeds zo donker wordt redelijk irritant. Deze toevoeging hebben ze bij ook afgelopen winter toegepast met al die sneeuw het scherm was ook donker. Toen was er een instelling daar kon je sneeuw of geen sneeuw instellen. Ik heb toen een halve week met sneeuw en een donker scherm gespeeld en toen was ik er wel klaar mee en heb de instelling aangepast.

penny1944 en scooty1957 vinden dit leuk.
  4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ze zijn bij BP zoekende naar het lichtknopje, even geduld nog en het zonnetje zal weer in Farmerama gaan schijnen :)

edit de zon is weer gaan schijnen dus dan kan deze weer op slot.

Laatste bewerkt: 4 November 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.