Na update, animaties aan en niet naar forum

Discussie in 'Help archief' gestart door Butsmuts, 7 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Gekke vraag misschien, nu start ik via client het spel, en kom ik niet op het forum en de knop reageert niet. ( wel via browser)Tegelijkertijd draait in het dorp de molen en rijden de karretjes op de start pagina en ik heb toch echt animaties en geluidje uit staan uit staan.

Iemand ideeën hoe ik dat beweeg spul anders nog uit kan zetten?

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier ook het zelfde via client kan ik niet naar het forum maar ook niet uit loggen de knopen werken niet hier via google en dan farmerama en dan inloggen dan werkt het wel....

angelo0905 vindt dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

In de browser kan ik ook niet naar forum en niet uitloggen

4. angelo0905

angelo0905 Forumleerling

Zelfde probleem hier.... Eerst het spel pas opnieuw opstarten door verversen en dan kan ik pas uitloggen met een groot 'hok' erbij waar heel veel over Java script en de cliënt en nog meer staat....

5. anneke071997

anneke071997 Forumbewoner

Ik ben er ook niet blijmee
    Ik speel via mijn mobiel,maar nu kan ik de helft niet.zien.
    Van veld veranderen is ook een ramp
    Elke verandering is geen verbetering

Update.
    Zelfs op de laptop kom ik niet op het forum, op de mobiel weer wel
    En op de laptop is uitloggen een ramp.
    Op het groene kruisje drukken om uit te loggen werkt niet.
    Dan zo maar uitloggen.
    Het is een ramp.

Laatste bewerkt: 7 December 2022
  6. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik had het net ook. Alleen 1 veldje met gewassen gedaan en cadeautjes verstuurd. Kon niet naar het forum. Na verversen wel. Wat ik ook heb met het startscherm dat dit een stuk groter is. Ik zie maar een deel in beeld. Iets meer dan de bovenste helft. Voor het deel daaronder moet ik scrollen. Met inloggen in het spel heb ik wel het juiste formaat beeld.

Aanvulling: Net weer gehad dat ik niet naar het forum kon. Ik heb het zonder naar dat nieuwe veld te gaan. Ben ik niet naar geweest en wacht er nog even mee.

Laatste bewerkt: 7 December 2022
  7. jelle1968

jelle1968 Actieve auteur

hier ook na uitloggen veel over java script kan nu dagelijks kadootje ook niet aan klikken

8. -zoefje-95

-zoefje-95 Forumleerling

voor het geval ik commentaar krijg, dit is mijn 2e account.
    Ik kom niet op het forum, en itloggen gaat ook niet met de groene knop.
    Ik log maar uit via het rode kruisje, en dan krijg je steed te lezen dat farmerama niet werkt, en of je uit wil loggen

9. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

0ok hier problemen. Kan niet uitloggen en kan alleen naar het forum via de onderkant van het speelscherm. En bij de nieuwsbrief blijft een uitroepteken staan, heb daar alles op gehaald.
    Ik ben nog niet bij het nieuwe spel gedeelte geweest deze laat ik eerst links liggen.
    Ik speel in Chrome.

Laatste bewerkt: 8 December 2022
  10. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

blij dat ik niet alleen ben. Naar het forum kom ik wel via de browser, niet client.
    o_Ok veel wandelschapen en draaiende bloemen met wisselen velden, lijkt er op dat de update toch wat meer voeten in arde heeft als verwacht.

Ik zag net in bij technische aankondigingen dat ze er van op de hoogte zijn en dat er naar gekeken gaat worden.

vinc05 vindt dit leuk.
  11. molentandje

molentandje Gevorderde

Hier precies hetzelfde probleem,dacht al dat het aan mijn laptop lag.

12. jelle1968

jelle1968 Actieve auteur

heb vanmorgen de dagelijkse bonus niet kunnen aan klikken stond niks in was is mog steeds blanco jelle1968 nr 2428165

13. BoerDirk

BoerDirk Forumleerling

Had hetzelfde, maar vreemd genoeg net een support bericht gestuurd en kreeg de melding om opnieuw te moeten inloggen en daarna doet alles het weer, geen idee.

En waar kan ik de animaties weer uitzetten zoals deze altijd uit gestaan hebben, want die skilift gaat nog heel lang duren voordat ik uberhaupt 2500 sterren heb verzameld, en tot die tijd mag wat mij betreft gewoon stil staan.

[edit] helaas de vreugde was van korte duur, want nu werkt het weer niet meer die knoppen.

Laatste bewerkt: 8 December 2022
    Butsmuts en vinc051 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.