Na het kopen van molen abbo geen abbo gekregen

Discussie in 'Help archief' gestart door bospork, 14 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bospork

bospork Gelegenheidsauteur

Via het ticket (met bewijs dat het overgemaakt is)
    Het volgende antwoord"

14-05-2019 09:22
    Dankjewel voor je vraag. Helaas weten we niet precies hoe we je kunnen helpen omdat we op basis van jouw gegevens, niet echt kunnen vaststellen hoe het probleem is ontstaan, Maak gebruik van het contactformulier of ga naar het forum om in contact te komen met onze technische support.
    Geef ze daar dan ook je ticketnummer door en vertel ze erbij dat wij je hebben doorgestuurd.
    Dankjewel voor je begrip.

hoe en waar moet ik dit oplossen?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Stuur maar ticket naar de algemene support dan zetten wij het door naar de juiste persoon, waren al meer spelers met hetzelfde probleem helaas.

3. bospork

Dank je wel voor je reactie, speel al lang maar kom hier weinig.
    waar vind ik het algemene support?
    alvast bedankt

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

klik op het blauwe woord support onderaan, in de handtekening van Klaartjuh

zorg er wel voor dat je voldoende tekens neerzet anders lukt het niet

5. Klaartjuh

Klik maar op het woordje 'support' in mijn handtekening. Kies bij de optie categorie bovenaan maar algemene vragen. In ieder geval niet 'betaalprobleem' want die gaat niet via ons en dan kunnen wij ook niet in de gaten houden of de afhandeling wel correct gaat.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  6. bospork

Ok nogmaals dank ga het proberen

7. Klaartjuh

Ticket is binnen hoor, ik heb hem bij de juiste persoon gezet. Je kan nu gewoon vanuit je mail reageren op de berichten die vanuit ons komen (ook op het automatische bericht die je nu al had gekregen).

Doe ik nu dit draadje op slot omdat verder contact via support gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.