Mystery

Discussie in 'Help archief' gestart door hanna1944, 13 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1944

hanna1944 Junior expert

twee uur geleden met de farmexpress zes stallen meegegeven, trein rijdt weg, klokje verschijnt, maar de trein is nog niet teruggekomen. Echt mysterieus dus.
    Waar blijft mijn mysterieuze stal of stallen!!! Weet iemand een oplossing om te kijken waar die trein nu rondcirkelt??

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Is je station leeg? Ik neem aan dat je op de trein kunt klikken. Als je daar de volgende trein op pad kunt sturen, kun je in de inventaris op zoek naar een stal. De eerste heette bij mij Luxe stal, de tweede Mysterieuze stal.

3. miekekoning

miekekoning Veteraan

Wat een mysterie inderdaad.

Heb je al eens geprobeerd om te verversen en zelf even bij de trein te gaan kijken? Anders kan opnieuw en en uitloggen ook wel werken.
    Indien dit niet werkt mag je een ticket naar support sturen. Vergeet dan niet je ID nummer erbij te vermelden.

4. -Coco1968-

Als ik hier nog een vraag mag stellen over de mysterie stallen, enig idee hoe het kan dat de stal op mijn ene account Luxe vracht heet, en op de andere Mysterieuze vracht? Ik heb op allebei accounts nu 2 stallen binnen, en dit is beide rondes zo.
    De mysterieuze vracht staat wel een i bij, en de pop up kans te maken op een parfumerie.

5. hanna1944

hanna1944 Junior expert

Ja dat is een goeie, maar ik kan heel die trein niet meer terugvinden. Nu ben ik geen ster in het zoeken, dus als je een idee hebt?? Graag. In en uitloggen is al gebeurd.

6. -Coco1968-

In de stad, rechtsboven de coöperatie. Normaal rijd daar een treintje rond. Met dit event staat het treintje daar stil.

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Coco, zouu je even je cookies en cache willen legen, dan even opnieuw opstarten en daarna opnieuw kijken of er nog steeds mysterieuze vracht staat? Als dat zo is dan graag even melden. Dank je wel alvast.

Hanna1944, heb je al in je inventaris bij de stallen gekeken of daar een ´luxe vracht´ of ´mysterieuze vracht´ tussen staat? Als dat niet zo is mag je alsnog dat ticket sturen naar support.

Laatste bewerkt: 13 Mei 2015
  8. -Coco1968-

Ik heb internet explorer opgeschoond, daarna dat account weer opgestart, en ik heb daar nog steeds een mysterieuze vracht staan.
    Met dus bij de i wel de zelfde informatie als bij de Luxe vracht op dit account op google chrome. Maar bovenaan het pop-up veld van de i staat dus ook mysterieuze vracht. Ik begrijp niet echt hoe dat zou kunnen komen door overvolle cookies. Ik heb de indruk dat BP niet op alle servers de zelfde naam gebruikt.

Blijkbaar is het wel mijn computer die raar doet, ik heb de accounts omgewisseld en nu heb ik op beide accounts een mysterieuze vracht staan. Ik kan nu op ie inloggen op het forum en via je handtekening de flascache legen.

9. enk52

Je hebt wel ook je flashcache geleegd zoals gevraagd? Bij volle flash kunnen namen door elkaar raken.

10. -carrie57-

-carrie57- Forumkenner

Op mijn account heet de stal, uit de trein, ook mysterieuze vracht

11. -Coco1968-

En nu na het opschonen van beide browsers, flashcache geleegd, heet de stal op allebei mysterieuze vracht.

12. enk52

Ok, dank je wel. Dan kunnen we dit doorgeven:)

13. hanna1944

hanna1944 Junior expert

Gevonden, na natuurlijk dat hij daar staat. Mysterie opgelost, pakketje is inmiddels gearriveerd. Bedankt voor de hulp.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.