Mysterieuze stallen en stekjes

Discussie in 'Help archief' gestart door -juditta93-, 4 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -juditta93-

-juditta93- Actieve auteur

Ik heb al een tijdje een account, maar heb een tijd niet meer gespeeld. Nu ben ik weer gestart.
    Tijdens wat rondsnuffel op het forum kom ik tegen dat sommige stallen en stekje voor de laatste keer er in zullen zitten. Nu heb ik nog Mysterieuze stekje in mijn inventaris staan, maar ik weet niet van wanneer. Is het dan nog mogelijk om van de bomen die voor het laatst staan, nog te krijgen?

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

met een ruilevent kun je ze krijgen. verder weet ik het niet

3. bibi9999999

bibi9999999 Teller

stekjes en stallen hebben tegenwoordig een naam
    Aan die naam kun je (in een f.a.q.) zien op welke dieren je kans maakt.....
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-mysterieuze-stallenbouwer.4730/

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je in de FAQ kijkt, heeft iedere mysterieuze stal een nummer. En natuurlijk weet je niet welk nummer je hebt, het enige dat je weet is dat je een gewone (werk)stal upgrade krijgt, of een bijzondere stal die er in die tijd in zat.
    Gewoon uitproberen dus. De stallen die nieuw zijn gekomen bij de mysterieuze stallenbouwers met naam, heb je dus zeker niet als je nog mysterieuze stallen zonder naam hebt.

-juditta93- vindt dit leuk.
  5. -juditta93-

-juditta93- Actieve auteur

Bedankt, dan ga ik het gewoon proberen wat er uit komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.