Mysterieus Lab.

Discussie in 'Help archief' gestart door Boeretrien1, 29 Oktober 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Help! Ik heb tickets om te spelen maar ik krijg geen nieuwe kaart om te spelen, wat doe ik verkeerd?
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Als je een ticket speelt, dan heb je rechts de kaarten staan die je naar het speelveld links moet slepen.
    Als je links een kaart hebt gelegd, dan krijg je rechts een nieuwe kaart.
    De bedoeling is om ze zo over elkaar te leggen dat je een "blob" (het monster) hebt met 3 verschillende kenmerken (oog, hoed, etc.). Dan heb je een monster gemaakt. Als de kaart rechts niet naar je zin is en je hebt genoeg "startkabels", dan kun je die kaart ruilen voor 3 startkabels en krijg je een andere kaart. Als je rechts al je kaarten hebt gespeeld, dan is het spel van die ene ticket klaar en krijg je je gespeelde punten.

    Hoop dat je hier iets aan hebt...:music:
     
  3. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Hoi Borkie, dank voor het reageren op mijn vraag.
    Maar helaas heb ik er niets aan.
    Ik heb al 25 spelletjes gespeeld, maar sinds gisteren blijft t spel op de een of andere manier hangen, het speelvlak waar ik de kaart op moet halen blijft grijs, dus ik kan niet verder terwijl ik wel weer nieuwe spellen(tickets) klaar heb staan.
    Ik hoop wel dat dat opgelost kan worden.
    Ja ik heb cookies verwijderd en ja ik heb naar support geschreven, helaas nog geen antwoord daarop gehad.
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hoe ziet je eventpagina er nu uit?
    Heb je de punten van het vorige spelletje al binnengekregen? Dus op welk punt blijft hij hangen?
    Staat er rechts geen kaart meer van een vorig spel?
    Ik weet niet of je hier een printscreen kunt plaatsen (ik zou het niet kunnen haha), maar dan kunnen we meedenken.

    Heb je toevallig een andere computer/device in huis, waarop je ook kunt inloggen? Wie weet.
    Of is er een andere speler die op jouw account kan, om even mee te kijken?
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  5. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Punten van vorige spelletjes waren binnen.
    Inderdaad rechts geen nieuwe kaart meer die blijft grijs.
    Helaas geen andere pc in de buurt.
    Op ander account kan ik met mijn lappie gewoon wel spelen.
    Wat een gedoe om een prtsr. te maken, dan maar op deze manier. Ik hoop dat je nu snapt wat ik bedoel. makkelijker kan ik het niet maken.

    Ik zal straks de banner wel weer vernieuwen maar dit was even uit nood. Sorry.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Kun je ook die onderste speelkaarten niet aan klikken ? Ik denk dat daar je probleem zit...

    Uit de Faq : - Nadat je 25 mini-games hebt gespeeld ontgrendel je een tweede kaart zodat je meer keuzemogelijkheden hebt bij het leggen van de kaarten.
     
    farmermikkie en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  7. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    O Hofje, je bent een genie en wat voel ik me dom, dommer , domst. Het is nu oke Pffff:oops:
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ben echt geen genie hoor...xD... Mijn blik viel op die onderste speelkaarten ... en ik dacht er was iets met na 25 spellen...
    Nee joh niet niks dom...We hebben allemaal wel is ff zo ene vastloper momentje ...
    Fijn dat je nu weer verder kan ... Succes :)
     
    -matthias1952-, Borkie en Boeretrien1 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.