Mysteriestal"Platinum"

Discussie in 'Help archief' gestart door Eefke!, 30 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke!

Eefke! Junior expert

Ïk weet niet goed hoe het forum werkt,dus daarom open ik een nieuwe topic.Bij de adventskalender kreeg je 2 van bovenstaande stallen.
    Helaas weet ik niet waar ze staan iig niet in mijn inventaris.
    Dus mijn vraag is waar kan ik ze wel vinden?
    Alvast hartelijk dank.

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

je kan ze vinden tussen je stallen, links in het scherm in het houten kistje.

3. Eefke!

Eefke! Junior expert

Dankjewel voor het antwoord,maar de stallen staan er niet tussen,ik heb al tig keer gekeken maar ik heb ze denk ik niet ontvangen......

4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Als je wil dat iemand iets voor je nakijkt kun je het beste een ticket naar support sturen. Vanaf hier kunnen we alleen gokken en aangeven dat ze in je inventaris zouden moeten staan ;)

Support kun je onder andere bereiken door in mijn handtekening op de link te klikken.

5. Eefke!

Eefke! Junior expert

• dubbelposten is niet toegestaan, gebruik "bewerk" als je iets wil toevoegen
    Dankjewel voor je antwoord,ik heb al tig keer gekeken maar ze staan niet tussen mijn stallen.
    Ik denk dat ik ze niet gekregen heb?......

Ticket is verzonden.
    Alvast mijn dank.

Laatst bewerkt door moderator: 30 December 2017
  6. Borkie

Borkie Levende forumlegende

En je hebt wel op de goede plaats gekeken? Op de farm en niet op Baha?:oops:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.