mysterie stallen

Discussie in 'Overig archief' gestart door dutchboy, 16 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ymked55

ymked55 Forumleerling

Ik heb met mijn 30, laatste uit de bioskoop verdiende, tulpguldens 2 mysteriestallen kunnen aanschaffen en kreeg een vogelbekdier en een mollenstal, die ik allebei al had. Met mijn andere account kreeg ik, ook voor moeilijk te verkrijgen tulpguldens uit de bioscoop, een Hanenstal en, ja hoor.. ook zo'n lief ijsvogeltje. Ik weet niet wie er hier nu beter uitspringt ;)

@tineke150: Wat mij ook handig lijkt, als ze toch weer met die wolkenrij aan de gang gaan, dat je vooraf kunt zien hoeveel uur de wolkenrij zal duren, zodat je beter kunt inschatten of je hem nog wel, of niet meer, wilt aanzetten.

Laatste bewerkt: 22 Juli 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

vindt het wel jammer dat je sommige wekplaatsen niet kan winnen hiermee

weet niet hoe ik anders aan kaas, parfum en maskers kan komen zonder die dingen te kopen
    kaas werkplaats is al van een jaar geleden, toen was ik een tijdje gestopt vandaar

ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Voor de prijs van 12 kansen, de zekerheid van 1 nieuwe? Ik hoor bij de spelers die dan 1 nieuwe koopt als de bioscoop voldoende heeft opgebracht. Die 12 kansen zijn zoveel teleurstellingen dat ik zelden stekjes of stallen koop. Dus ja, de spanning van het gokken is weg. Is Farmerama een boerderijspel met soms een kansfactor erin, of is Farmerama een gokspel verpakt in een onschuldig boerderijspelletje?

Van mij mag de gokfactor wel drastisch omlaag.

Sintra98 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Coco zei: "Van mij mag de gokfactor wel drastisch omlaag".

Dat heb ik ook en ook bij het boerenrad inmiddels
    32x struisvogel broedplaats
    31x ketesmederij
    26x ketelsmederij 1geel
    52x vleermuizen grot 3 rood.
    Voor mij zijn dit de missers in het rad en zit het te vaak dubbel in een draai.

Over gok factor gesproken

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het boerenrad is alleen maar een gokfactor. En als ik je aantallen zie, heb je wel erg gunstige draaien, ook al zie je dat zelf anders, of stop je wel erg veel geld in het gokken. Wel of niet tevreden zijn met de prijzen in het boerenrad is een heel ander topic voor. TG gebruiken voor het boerenrad heb ik dus nog nooit gedaan. Iedere prijs die ik daar krijg vind ik dus mooi meegenomen, ook al ben ik niet blij met grijze bonenstaken, waardoor ik bij de partydraaien extra oplet wanneer ik een gokje waag.

6. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

k Mag niet mopperen vind ik.
    Uit de stekjes op de Baha kreeg k n xxl zeedruif,
    n baobab en uit de stallen de ijsvogel...
    Qua bomen was t daar niks

herma1234 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Nou de stallen niets bijzonders:sleepy: ze staan weer netjes in de schuur.

8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

tot nu nog niets ingeleverd ben druk aan sparen
    de gouden staak kan ik halen maar spaar door misschien zit er nog een staak in
    nog 28uur dus er is nog wat mogelijk :music:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.