Museum voor sieritems

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 24 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb nu ruim 600 sterren en kan dus een museum aanschaffen voor het plaatsen van sieritems. Zouden jullie dat doen? Waar zouden jullie deed deze aan uitgeven? Wilde het, maar nu ik het kan twijfel ik
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Er zijn vast andere dingen waar je eerst je sterren aan kunt uitgeven, zoals b.v. meer (T)EP opbrengst van bepaalde velden of bomen sneller groeien op de farm.... of voor een fokevent om een fokdier daarvoor uit de boom te halen. Pas als je alles uit de Boom hebt gehaald, zou ik pas aan een Museum gaan denken. Sterren in de schuur heb je namelijk ook niet veel aan...
    Ik heb inmiddels 2 Museums omdat ik ze gebruik om het burenkado wat 20x BD of EP oplevert daarin te plaatsen zodat ik door mijn voorraad daarvan heen raak:p of ik zet ze een keer vol mysterieuze eistekjes die ik uit een wolkenrij krijg... dat soort dingen.
     
    jolanda13, tafeltennisster79 en riekje111 vinden dit leuk.
  3. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik gebruik mijn museums voor allemaal sieritems van 4 vakjes die veel opbrengen om sneller te levelen en de bonussen van deze ruimtevreters te scoren. Ik kan niet goed inschatten wat je al wel/niet hebt vrijgespeeld in de boom dus dan is het lastig adviseren. Misschien is het ook leuk om door te sparen voor de Edelweiss vallei?
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Als je schuur niet volstaat met sieritems waar je geen plaats voor hebt en die een hoge waarde hebben, kan je het museum beter niet aanschaffen. o_Ok zijn er zoals Borkie al aangeeft veel andere dingen in de boom, die aan te raden zijn om er eerst uit te halen. Let er ook op dat als je het museum hebt, je deze moet uitbreiden voor je er echt voordeel van hebt en hiervoor wordt heel veel tegenwaarde aan dieren. gewassen e.d. gevraagd.
     
    Borkie en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  5. ja die edelweis wil ik heel graag, hoe om ik daaraan?
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die kost 2500 sterretjes, en hij zit helemaal boven in de boom dus je hebt nog veel meer sterretjes nodig om daar überhaupt te komen. Ik zou mijn prioriteiten echt anders stellen qua sterretjes: vergroting van je mestopslag bijvoorbeeld, of de mogelijkheid om dagelijks 300 stuks gewas van één soort te kunnen kopen bij het rode mandje.
     
    Borkie en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  7. thnx voor de tips! ik heb al vaker in de boom gekeken... en al veel verzilverd, echter de dingen die je noemt nog niet gevonden
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik vind het lastig om te zeggen hoe of wat.

    Iedereen kijkt er toch anders naar en neemt misschien eerder een boom of mest.
    Ik was ook aan het sparen voor Museum maar wil graag naar de Edelweiss Vallei dus laat het Museum even voor wat het is.
    Ik heb al wel veel mest, fokdieren enz al uit de boom gehaald.
    Het volgende project is het Museum bij mij mits er niks anders moois op mijn pad komt.

    Succes hoor met wat het gaat worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.