Monsterjacht event

Discussie in 'Help archief' gestart door (chris), 27 Oktober 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (chris)

(chris) Doorzetter

Er is volgens mij iets mis met "game" punten rechts en ook op de mini game zelf aan de rechterkant zijn de punten voor de kadoos zooo hoog dat het niet vooruit geraakt.

2. adjegeluk59

adjegeluk59 Forumleerling

hallo ik doe dit al wel heel lang maar je komt geen streep verder met de punten snap er niks meer van

3. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier wat mooie beelden, probeer te sluiten krijg je meer punten

4. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Wat bedoel je met sluiten?

bjorke-annika vindt dit leuk.
  5. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Waar je start daar ook proberen te eindigen dus sluiten.
    Kijk bij het filmpje daar de roze streep even volgen, daar kun je het goed zien

6. (chris)

(chris) Doorzetter

Ik probeer grote cirkels te maken maar toch te weinig punten. De vereistn aantal punten om kadoos te krijgen zijn veel te hoog. Er zijn zelden grote cirkels te maken in tegendeel met het voorbeeld.

Butsmuts vindt dit leuk.
  7. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

idem, had net het gros van het veld in een lijn gekoppeld en nog steeds maar heel weinig punten. en dat terwijl je het bord letterlijk bijna leeg trok. Die rechtse kolom vergeet ik maar gewoon helemaal. gewoon negeren.

janniekwak vindt dit leuk.
  8. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

maak je wel de aansluiting met je beginpunt?
    dan zie je binnenin x zoveel. dan pas loslaten.
    maar bij mij ook een max van 52590 punten
    alles wat ik krijg ben ik blij mee

9. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Ja zekers, maar die getallen haal ik bij lange na niet. En zo te lezen her en der ben ik zeker niet de enige. Maar daar ga ik mij niet te druk om maken. Dat heeft geen nut.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.