molenwiek<->feestwiek

Discussie in 'Help archief' gestart door Balletje666, 12 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balletje666

Balletje666 Forumleerling

Hallo,

Volgens mij zijn de benamingen van de FEESTWIEK en de MOLENWIEK met elkaar verwisseld.
    De permanente mollenwerkplaats maakt "molenwieken", en in de markt onder "producten", staan "feestwieken" in de lijst.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Volgens mij haal jij ze juist door elkaar. In de FAQ van het tijdelijke event worden molenwieken genoemd, vanuit de blijvende werkstallen heb ik feestwieken in de schuur en op de markt staan.

3. Balletje666

Balletje666 Forumleerling

Dat klopt, dat heb ik ook, alleen als je in de FAQ van de mollen kijkt, zie je dat de werkplaats molenwieken maakt en geen feestwieken.
    Feestwieken lijkt me ook meer iets voor het strip event.

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het schijnt makkelijker te zijn om een faq aan te passen dan iets in het spel, dus ik neem aan dat er binnenkort feestwieken in de faq staat. Dit is nu inderdaad een verschil tussen faq en spel.

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

En aangepast in de FAQ

Op het moment dat FAQ's worden gemaakt zijn vaak nog niet alle vertalingen definitief.
    En als er dan tijdens een event veel plaatsvindt -genoeg voor een bonuscode- dan kan aanpassen van de FAQ wel even duren.

Maar is nu gebeurt. Dank voor de melding.

6. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Dan zou nu alles moeten kloppen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.