Molenrad werkt niet naar behoren

Discussie in 'Help archief' gestart door Rensce, 6 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rensce

Rensce Forumbeginner

hallo

Mijn molen rad deed het voor het laatst op 3-10-2017.
    Ik dacht eerst kleine storing en dan klaar maar heb met 2tg net geprobeerd en nog geen ticket maar wel 2tg minder.
    graag hoor ik hier meer over.
    groet rensce

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Je krijgt sinds de invoering van de nieuwe Bommel niet meer dagelijks een ticket voor het Rad, maar je kunt eens in de zoveel tijd nieuwe tickets krijgen bij Bommel bij het dagelijks inloggen. o_Ok zitten ze in kistjes.
    De 2 TG die je kunt inzetten, is om de prijzen op het Rad te vernieuwen, niet voor een ticket. Dat betekent het rondje met het pijltje en je krijgt het ook te zien in de PopUp die je moet bevestigen voordat je de TG betaalt.

Rensce vindt dit leuk.
  3. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Waarschijnlijk heb jij dat blauwe pijltje ingedrukt naast dat tulpenguldenkistje met 2 ervoor. Dit zijn geen tickets maar dit zorgt ervoor dat de prijzen in je rad veranderen. Mochten de prijzen in het rad niks voor jouw zijn dan kun je via deze knop de prijzen laten veranderen ( direct) ipv te moeten wachten voor 8 uur, of de resterende tijd. Tickets krijg je daar niet. Die moet je krijgen via bommel, kopen in farmmunten winkel, of via sieritem geheimzinnige feniks verkrijgen etc.

Rensce vindt dit leuk.
  4. Rensce

Rensce Forumbeginner

aaaaa oke.
    heb dit spel 8,9 jaar geleden jaren gespeeld dus heel veel dingen zijn nieuw voor mij hahahaha.

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.