Molenprobleem

Discussie in 'Help archief' gestart door Jokertje_, 15 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. |-|ans

|-|ans Forummeester

Dan zal ik eerst windows moeten installeren op mijn computer en dat gaat me toch wat ver! xD

dutchboy vindt dit leuk.
  2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik werk op een apple computer met de mozilla firefox app
    Maar ik weet niet op wat voor apparaat jij werkt, maar Ccleaner werkt ook op safari

dutchboy vindt dit leuk.
  3. |-|ans

|-|ans Forummeester

Linux Mint (LMDE2) en het probleem is verdwenen blijkbaar, was een tijdelijke uitglijder denk ik...

dutchboy vindt dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Sorry ans daar heb ik wel van gehoord maar geen ervaring mee

dutchboy vindt dit leuk.
  5. Lieve

Lieve Halfgod

de molen voor de bahama dierenvoeding, kan je niks maken
    geen keuze mogelijk sta niks

update is nu terug in orde

Laatste bewerkt: 16 September 2015
  6. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Het molenabonnement waardoor de molen 50% minder tijd gebruikt loopt nog voor iets meer dan 6 uur. Bij supervoer gaf het klokje 5 uur, 27 minuten en nog wat secondjes. 2 x sv gaf 14 uur 27 min. Flash, cookies...dan molen aangezet met één sv. Tijd: 5 uur en nog wat. Ik dacht dat met molenabbonement de tijd 4 uur en 30 minuten was. Wat gaat er mis? Of zie ik iets over het hoofd?

7. |-|ans

|-|ans Forummeester

De berekening gaat mis: er wordt gerekend met 9 uur voor één sv, je abo loopt nog ruim 6 uur en blijkbaar wordt dan die ruim 6 uur tegen 50% gerekend... dan blijft er nog een kleine 3 uur over die (feitelijk ten onrechte) tegen 100% wordt berekend.

8. Batsheba

Batsheba Regelmatige auteur

Dank je wel, ik begrijp het helemaal. Zes uur aan -50% en drie uur aan 100%.

sorry, geantwoord met mijn andere account.

Laatste bewerkt: 18 September 2015