molen

Discussie in 'Help archief' gestart door harry4557, 11 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry4557

harry4557 Actieve auteur

ik heb nog een molen staan voor snellere voer te maken maar in mijn optiek werkt deze niet
    zou U dat na willen kijken ?

2. lucy6666

lucy6666 Gevorderde

volgens die van mij ook niet

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier werkt het gewoon, misschien wil je iets maken wat langer nodig heeft dan de tijd die de snellere molen nog loopt? Dan gaar hij namelijk over op de normale tijd.

4. lucy6666

lucy6666 Gevorderde

dus gaat het weer heel veel tijd kosten die ik zo weer weg gooi

5. theav71

theav71 Levende forumlegende

De molen draait de snellere tijd zolang je snellere molenabbo nog loopt. Morgen kan je hem weer verlengen dus zou je voer zo laten draaien dat hij dan dus tot die tijd draait als je van plan bent om hem weer opnieuw aan te schaffen.

6. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Wat er ook aan de hand is, vanaf het forum kunnen wij niet op iemands account kijken. Dus als je wil dat iemand met je meekijkt op jouw account, dan kun je beter een ticket naar support sturen.

Vanaf het forum kunnen wij alleen in algemeenheid antwoord geven.
    De versnelde tijd wordt direct berekend bij het voer maken, het is dus niet zo dat je de gewone tijd ziet en dat daarna de molen versnelt. Je ziet direct hoeveel tijd het kost, met versnelling.

7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Kleine aanvulling:

Zodra je het molenabo opnieuw koopt wordt ook de productietijd van voer wat al bezig is herberekend voor de nog resterende productietijd.
    Dus als een voerproductie op moment van nieuwe aanschaf nog twee uur duurt wordt dat één uur.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.