Molen

Discussie in 'Help archief' gestart door 1001Nacht36, 21 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1001Nacht36

1001Nacht36 Forumbeginner

vindt het een hele grote achteruitgang voorheen kon je wat klaar was meteen gebruiken nu moet je wachten totdat het helemaal klaar is,dus mijn vraag aan de mods is kan dat niet verandert worden dat wat al klaar is dat je er meteen gebruik van kan maken.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Nee, de mods hebben uitgelegd dat dit nodig is voor een juiste werking van de buffs en voor de werking straks wanneer het koraalrif erbij komt.
    Hoewel alle buffs nog niet op de juiste manier werken, wordt dit idee niet terug gedraaid.
    Je kunt wel in het eerste slot 1 voer aanzetten en in het 2e slot de rest. Zo gauw dan het eerste voer klaar is, kun je dat gebruiken voor de stal waar je geen voer meer voor had en wordt er achteraan gelijk de rest gemaakt.

3. 1001Nacht36

ja maar dan nog ga je er op achteruit in plaats van vooruit.

4. -Coco1968-

Dat begrijp ik niet. Het is wennen dat het nu anders werkt, maar doordat je nu een grotere opdracht in kleinere stukjes kunt delen, en op het moment dat een opdracht klaar is er een volgende achter kunt plaatsen, kun je nu de molen veel gemakkelijker 24/7 laten draaien.

5. 1001Nacht36

ik maak veel liever 3 x 999 voer wat ik meteen kan gebruiken dan dat ik nu moet wachten totdat iets klaar is

6. -Coco1968-

Je kon het voer altijd pas gebruiken als er eentje klaar was. En dat je het wennen vind begrijp ik. Maar ik kan het geen achteruitgang vinden dat je nu 1 voer aan kunt zetten en gelijk 998 bij de 2e opdracht en dan ook nog ruimte hebt om bij het lege vak te kunnen kijken hoe lang ander voer er over zou doen. Waar je vervolgens als je de stal gevoerd hebt omdat de eerste opdracht klaar is ook weer voer kunt laten maken.
    Ten opzichte van de oude situatie dat je 999 voer aanzet en kunt gebruiken wat af is. En als de molen na al die tijd klaar is je net op het goede moment online moet zijn om het volgende voer aan te zetten.

Maar goed, meningen kunnen daarin verschillen. Er is in het ideeëndraadje al een paar jaar gevraagd om de mogelijkheid van een wachtrij zodat je meerdere soorten voer aan kunt zetten. De groep die daar niet om gevraagd heeft omdat ze gewend zijn 999 voer aan te zetten en bijna nooit zonder voer zitten, die zullen harder moeten wennen aan deze verandering en de voordelen er minder van inzien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.