molen

Discussie in 'Help archief' gestart door slakje64, 17 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slakje64

slakje64 Gelegenheidsauteur

ik kan mijn molen niet stopzetten. ik denk dat hij nog pittige saus aan het malen is ,maar zeker ben ik het niet .
    als ik een ander voer wil starten dat krijg ik de melding dat hij een andere voer maakt en ik kan het niet annuleren. moet ik wachten of melden via de support ?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als je op de molen klikt zou je rechtsonder in het scherm bij het voer wat je op dat moment maakt een rode knop moeten zien staan waar je de productie kan annuleren, zie dit plaatje:

Mijn ervaring is wel dat het soms lijkt alsof hij niet pakt maar na wisselen van veld of f5 blijkt hij toch gestopt te zijn. Mocht dit bij jou niet het geval zijn en kun je na flash cache legen nog niet annuleren mag je ook een ticket naar support sturen. Dan loggen we even bij jou in en gaan wij het proberen.

3. slakje64

slakje64 Gelegenheidsauteur

ok , ik geeft het door aan de support

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Wordt verder afgehandeld via support dus kan deze op slot :)

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.