Molen van slag ?????

Discussie in 'Help archief' gestart door VosStiertje, 30 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Wat is er met de molen aan de hand, hij is helemaal van slag 8)o_O
    Ik had nog ongeveer 68 uur staan om supervoer te maken en in de wachtrij 200 koekoeksvoer ... tijdsduur 9:00 uur. Ik log uit en ga verder met mijn andere accounts. Kom terug op mijn boerderijtje en de molen van farmerama staat stil, de bahama molen doet het nog wel.
    Kijk in mijn voorraad voer ( supervoer kan ik niet controleren) heb ik ineens 200 koekoeksvoer erbij. Dit gaat lekker snel zo ;):p maar is volgens mij niet de bedoeling.
    Is er een bug gaande ?????

Op mijn andere accounts precies hetzelfde ....... geeft niet, maar weet nu niet hoe het gegaan is met het supervoer dat bezig was.

2. -ZombieGirl-

-ZombieGirl- Gelegenheidsauteur

Hier hetzelfde,vanochtend nog 40 uur te gaan met supervoer en nu ik net kijk staat hij stil. Ik heb nieuw voer aangezet,maar in bahamarama krijg ik de molen niet gestart,ik krijg geeneens te zien welk voer ik kan maken.

3. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

HIer ook nog steeds echt problemen met de molen. Heb gister 8 SV aangezet, dit had allang klaar moeten zijn ( molen abbo en bonenstaak ) maar op de klok staat nu gewoon nog 8 uur pff. Ik las wel ergens dat de bonenstaak ook maar daadwerkelijk 6 uur versneld en dat de molen dan ineens de oude tijd weer aanneemt maar dit was voorheen niet zo.
    Afgelopen weekend heel wat voer in de wacht gezet, kijk later weer en de molen draait niet eens...
    Maar die lange tijden ineens van het SV vind ik wel bar irritant worden, met staak voorheen 3 uur maar dat is nu niet meer aan de orde :(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.