molen supervoer

Discussie in 'Help archief' gestart door yvon61, 2 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon61

yvon61 Forum-analist

Bij de oude molen kon ik 17 supervoer draaien in 64 uur. Toen kwam de verandering, dus 73 uur. Ok so be it.
    Ga ik vandaag 17 supervoer maken, staat er 116.48 uur.?????????????
    Bij 1 gaat het nog goed 4.30, dan tm 8 telt hij normaal op, bij 9 word het opeens 44.49, bij 10 53.49, en verder 62.49,71.49,80.49,89.49,98.49,107.49,116.49.
    Dus hij gaat na 8 stuks opeens verdubbelen.
    Ben ik nu gek of hoe zit het. Mogen we opeens maar 8 supervoer tegelijk maken?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dit houd in dat je molen abonnement in die tussentijd afloopt. De molen gaat dan uit van 17x9 uur= 153 uur.
    Zoveel tijd heb je blijkbaar niet meer, dus krijg je dan alleen de korting over de tijd die de molen nog loopt.
    Met nog 72 uur op de teller kun je 8 supervoer in het eerste slot aanzetten.
    Vervolgens gaat er 8x 4,5 uur van de molentijd af = 36 uur.
    In het 2e slot kun je 36/9= 4 supervoer aanzetten voor de halve tijd. Hiermee gaat er 18 uur van de tijd af.
    In het 3e slot kun je dan nog 2 supervoer aanzetten. En daarna hoop ik voor je dat er weer een molenabonnement verkrijgbaar is. Maar je kunt ook nog een keer 1 supervoer aanzetten als het eerste slot vrij is.
    Zo gauw je net een nieuw molenabonnement hebt, kun je 3x 17 supervoer aanzetten.
    Tussendoor denk ik dat je de molen nu nodig bent voor dit en het volgende event.

3. yvon61

yvon61 Forum-analist

Sh............ je hebt helemaal gelijk. Staat nog maar 70 uur bij de molen. Koop altijd voor 3 maanden, dus hoop dat er gauw eentje aankomt, want dit duurt me veel te lang zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.