molen productie gestopt, geen SV?

Discussie in 'Help archief' gestart door Mootje38, 27 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mootje38

Mootje38 Gelegenheidsauteur

ik had 8 SV aangezet in de molen eergisteren. Nu heb ik de productie gestopt omdat ik voor het event droedels wil gaan maken. Productie was voor 43% klaar, maar mooi geen enkel SV in mijn voorraad erbij (ik had er nog 1 staan)!!!! Ik had er toch minstens 2 of 3 klaar? Dus voortijdig je molenproductie stoppen kan niet?? Is dat nieuw ofzo?? Dan heeft de molen dus 1,5 dag voor Jan L*l staan draaien? Echt niet te geloven.

2. BoerinJorna

BoerinJorna Gevorderde

lees ergens in het forum molen geeft bij annulering alle producten terug alleen bij volledig gedraaide tijd krijg je SV

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is inderdaad al even zo dat de hele batch eerst klaar moet zijn voor het bijgeschreven wordt. Overigens kunnen voor dit event beide molens gebruikt worden.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-molen.14472/

4. Mootje38

Mootje38 Gelegenheidsauteur

Dat is toch geen verbetering van het spel? Ik stop de molen eigenlijk nooit voortijdig maar nu wilde ik geen 40 uur wachten. Nou ja niks aan te doen maar vind het wel belachelijk dat je moet wachten tot alles klaar is. Dat moet toch weer zoals vanouds kunnen, dat wat klaar is ook beschikbaar is....

Oldwief vindt dit leuk.
  5. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Ik vind het ook belachelijk dat je de hele riedel moet afdraaien voor je voer hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.