molen probleem blijft

Discussie in 'Help archief' gestart door polkey, 12 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polkey

polkey Oudgediende

Sinds de melding dat alles naar behoren moet werken heb ik al 4 x flashcache geleegd, in en uitloggen continue om te testen of het intussen werkt zoals het moet.
    De molen op de farm staat stil terwijl er volop sv wordt gedraaid, molen op baha blijft draaien terwijl er geen voer in zit.
    Aanklikken maakt dat die op de farm weer draait tot dat die op de baha voer moet maken en staat de farm stil.

Moet echt de tijden opschrijven dat voer klaar is zodat de volgende kan draaien.
    Is dit een probleem dat niemand heeft en alleen bij mij is, denk het niet want een ander account van vriendin heeft hetzelfde.
    Advies van flashcache en opnieuw inloggen opgevolgd.
    Browser firefox slimbrowser en opera doen bovenstaande allemaal, daar zit het probleem dus niet.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Tot nog toe ben je de enige die ik er nu nog over hoor, stuur maar een ticket naar support want dan kunnen we er even naar kijken.

3. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

Misschien hebben anderen het gewoon geaccepteerd dat het zo is, en letten er niet meer op.
    Maar hier ook nog het probleem met de molen.

Gr., Inge

4. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

ook hier problemen hoor , soms staat de molen stil , dan doet hij het weer .

5. polkey

polkey Oudgediende

Fijn dat er nog meer reacties komen en het een algemeen probleem blijkt te zijn.
    @ Klaartjuh Support bericht gestuurd.

6. Jannies

Jannies Forumleerling

ook mijn bahamolen stond `leeg` te draaien, niet gemeld omdat ik al blij was dat ik weer voer kon maken.
    eerder accepteerde de molen helemaal geen bestellingen, dat probleem is gelukkig opgelost.

7. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ook ik heb dit probleem

8. Klaartjuh

Inmiddels is ticket van topic starter binnen en ook beantwoord. Normaal sluiten we dan dit draadje omdat het verder afgehandeld wordt via support.
    Maar wil de anderen hier toch wel meegeven dat ik het probleem echt niet zie ook niet in verschillende browsers en daarom het verzoek om de volgende dingen uit te proberen:

- flash cache legen: http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html Klik daar op 'alle sites verwijderen' in het vierkantje in de rechterkolom. Daarna altijd je browser opnieuw opstarten.

- controleer of je je flash player moet updaten, daarvoor kun je deze link gebruiken: http://www.adobe.com/nl/software/flash/about/

- browsercache legen, hoe dit moet lees je hier: https://board-nl.farmerama.com/inde...nische-vragen-en-oplossingen.4741/#post-15914

- Alleen voor de mensen die in Chrome spelen, lees dit: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-flash-problemen.4764/#post-16077

- voor de mensen in Firefox is dit interessant: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-flash-problemen.4764/

Ik weet dat sommige spelers het erg storend vinden als wij met zo'n antwoord komt maar heus er is in het spel zelf nu niet iets te ontdekken waarom dit probleem bij sommigen nog speelt dus moeten we ook hier naar kijken. En soms is het ook zo dat juist door een nieuwe update het spel wat mankementen lijkt te krijgen. Ik heb hier helaas geen toverknop die alles oplost maar kan wel adviezen geven waardoor jullie hopelijk weer prettig verder kunnen spelen :)

9. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

dank je wel klaartjuh. ik ga het proberen

10. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

naar aanleiding van deze melding ook even gekeken. De baha molen was wel klaar, maar de wieken draaide nog. Nadat ik de molen in en weer uit ging stonden ze stil

11. polkey

polkey Oudgediende

Naar aanleiding van je reactie op de support mail het volgende:
    Beide molens zijn nu niet in werking en staan stil ( geen animatie ) zoals je hebt waargenomen.

Ik ga nu die op de farm draaien, kijken of de baha molen weer actief wordt zonder voer.

Volgende stap: molen farm draait, die van de baha gaat nu meedraaien terwijl er geen voer is :(

Laatste bewerkt: 12 December 2014
  12. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

toen ik op baha de molen zag draaien zonder voer, draaide mijn molen op de farm wel met voer. Lijkt dus dezelfde situatie

13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

bij mij ook. Naar aanleiding van dit draadje op Bahamarama gaan kijken. Die molen draaide nog, maar maakte geen voer. Nu wel weer.

14. Klaartjuh

Het is mij een raadsel van hoe of wat maar het is in ieder geval gemeld bij BP, ik verwacht niet dat dit in het weekend opgelost wordt omdat het een animatie betreft.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  15. cindy420

cindy420 Forumbeginner

ook ik heb er last van de mijn molen op de bahama leeg draait als ik erop komt.
    een heel raar gezicht dat wel.

16. BaukeS

BaukeS Halfgod

bij mij draait hij ook zonder iets te produceren, maar dat is ook niet de bedoeling.
    ik vind het eigenlijk wel gezellig als de molen gewoon altijd draait

17. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

t Viel mij vandaag ook op...Wat draait die molen toch lang :eek:
    Yep, hij draait hier zonder dat k n opdracht heb gegeven:oops:
    Op de akker dan....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.