Molen; party tickets

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door joke0987, 29 September 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Kunnen de prijzen wellicht wat vaker worden afgewisseld en geüpdatet? Zodat je niet steeds dezelfde (gele/oranje) stallen of (xl/xxl) bomen wint? En steeds dezelfde fokdieren? Alles is flink uitgebreid qua assortiment maar de molen blijft achter.
    En ik mis ook dingen, zoals luxe parfum. Dat is al heel lang in het spel maar ontbreekt nog steeds bij de molen. Zou een leuke prijs zijn denk ik.

2. Yzaura

Yzaura Forum freak

Ja, en dat je de molendraaien met meerdere tegelijk kunt openen, net zoals de kisten en kratten. Dat scheelt heel veel tijd, zelfs als je via het menu met heen en weer escape er doorheen klikt. Het verbruiken van de draaien is nu het vervelendste onderdeel van het spel.

3. wieny59

wieny59 Forumleerling

En party draaien heb ik nog ruim 900 staan.
    Ben het met de vorige speler eens. Heb je net weer veel draaien gedaan en dan maak je kistjes open en zit je weer op 100 draaien.

4. Yzaura

Yzaura Forum freak

Ja, de kisten waarmee je alleen maar draaien kunt krijgen, maak ik niet eens meer open.

5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Nou ik wel maak alles open en wat je krijgt is meegenomen ook al is het wat werk ,
    Maar dat hoort bij het farmen en niet op je luie kont zitten.

-matthias1952-, Tyrany en Borkie vinden dit leuk.
  6. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Mee eens, ik mijd nu het draaien van het rad.
    Veel zout/bloemdraad en alruin, en ik kom om in de dennen en standaard stallen.

Fokdieren en of munten zijn altijd handig, al is het maar voor het inleveren van een quest of zo.
    Met de escape button gaat het wel snel, al reageert het spel soms langzaam.

janniekwak vindt dit leuk.
  7. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Blij dat ik de enige niet ben. Ik draai wel braaf elke dag, in ieder geval voor het supervoer en zo en natuurlijk de oogstbonussen. Dan nog heb ik ruim 1.100 partytickets, de andere werk ik elke dag zover mogelijk weg.
    Blijkt wel dat wat andere prijzen, meer afwisseling, bij velen welkom is :)