Molen doet soms vreemd

Discussie in 'Help archief' gestart door Gert-Jannetje, 2 Oktober 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Mijn molen laat soms alleen de optie zien voor evenementsgewassen. Ik moet er dan voor kiezen om alles zichtbaar te maken. Ik verander nooit het keuzemenu van de molen, dus dit is vreemd. Zijn er meer boeren of boerinnen die hier last van hebben?

2. Yzaura

Yzaura Forum freak

Dat gebeurt volgens mij als het laatste voer dat je hebt gemaakt het evenementproduct is. Als het laatste voer dat je hebt gemaakt een normaal voer is, staat de molen daarop.

Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  3. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Is bij jou de rest van het voer niet meer zichtbaar dan? Ik zie dan alleen de optie voor evenementproduct, moet in het menu een keuzeoptie aanklikken om de rest weer te zien. Het gebeurd ook niet elke keer, een enkele keer.

4. fairie

fairie Commandant van het forum

het is bij mij al enige tijd geleden maar ik heb het ook wel eens gehad. ook ik had dit nooit veranderd en zelf maar weer terug gezet op alles. Verder geen idee of dit na eventproducten was zoals Yzaura aangeeft.

Gert-Jannetje vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.