Molen doet het niet

Discussie in 'Help archief' gestart door Jokertje_, 10 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Het lijkt er op dat de molen helemaal niet draait. De molens draaien wel maar de tijd staat op 0 dit hoort volgens mij niet zo. Ik heb de molen vanmiddag al aangezet maar zo te zien gebeurd er helemaal niks

2. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Toen ik jouw opmerking zag staan, dacht ik laat ik eens bij mij kijken, want ik had aan het begin van de avond de molen aan gezet. In eerste instantie zag ik het zelfde als op jouw print, dus 0%, maar toen ik het scherm er op liet staan en dacht 'he nee dat zal toch niet', toen zag ik het even later verspringen en zag ik de juiste tijd staan. Hoop voor jou dat het bij jou ook snel opgelost is, en niet dat het een of andere bug is.

3. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Nu draait de molen weer en zie ik ook de tijd aftellen. Ik weet niet wat het was maar ik ben weer helemaal opnieuw begonnen. Ik baal hier wel een beetje van

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Deze vraag is er eigenlijk typisch een voor support waar men op het gemak de log kan uitpluizen.
    Maar omdat het de eerste dag is van de vernieuwde molen en ik gespitst ben op wat er aan bugs kan zijn heb ik toch even gekeken.

Wat je in het plaatje ziet is deels een weergavefout.
    Wanneer je de derde batch (struisvogels) cancelled dan gaat de totaalteller van slag af.
    Dit is reeds ontdekt en gemeld aan de programmeurs.

De 0% in het eerste slot is ook een weergavefout. Waar deze vandaan komt kan ik niet zeggen. Mogelijk door het activeren van de bonuscode? In elk geval was de molen gewoon aan het werk ook al zag je dat niet.
    Omdat je het SV gecancelled hebt gaat alle gemaakte productie weer naar 0 en de goederen terug in je schuur.
    Daarna ben je opnieuw gestart en dat is natuurlijk vanaf het begin.

Voor de Bahamara-molen geldt hetzelfde verhaal.

Het spijt me, het is een irritante bug want wat moet je als alles stil lijkt te staan?

Om die reden dat ik dit ook even uitgebreid hier bespreek, ook anderen kan dit overkomen.
    Laat de molen dan even gaan en stuur een ticket naar support.
    Daar kan men zien of de molen werkelijk stil staat en opnieuw gestart moet worden of dat er wel degelijk wordt geproduceerd en alleen de weergave foutief is.

5. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Sorry Ron dat ik nu pas reageer. Maar toen ik dit bugje constateerde was het al redelijk laat en heb ik niet meer gewacht op een antwoord maar alles uitgezet en opnieuw opgestart. Het derde slot was nog niet geactiveerd bij beide molens niet dus ik keek wel raar toen ik zag dat alles op nul stond. o_Ok het rondje waar je kunt zien hoeveel procent er is gedraaid stond op 0. Je kunt nu niet meer controleren wat er is gedraaid aan voer dus je moet er maar van uit gaan dat alles goed gaat. De vernieuwing is goed, heel fijn zelfs met het derde slot erbij maar het is wel een minpuntje dat je de hoeveelheden niet meer kunt zien. Dus 1 of 25 voer is al gedraaid, dat zou wel handig zijn ook al ligt het dan nog niet in je schuurtje maar dan zie je tenminste dat er voer wordt gedraaid en hoeveel er al klaar is. Het hoeft van mij niet tegelijk mijn schuur in als ik maar kan zien of er 25 voer of 3 voer o.i.d. al klaar is.

Maar de molen draait nog steeds en telt gewoon af dus wat mij betreft mag hier een slotje op

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.