molen doet het niet

Discussie in 'Help archief' gestart door nkambai, 10 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Hier draait de molen ook weer (na opnieuw inloggen)

2. .Lotje.

.Lotje. Forumbeginner

Mijn molens werken nog steeds niet, zelfs niet na het vernieuwen van de pagina.

3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier doet de molen het nog steeds niet. Net alles schoon gemaakt. Hij weigert nog steeds

4. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

Bij mij deden de molens het prima, totdat ik opnieuw moest inloggen. Toen zijn beide molens gestopt, terwijl ze nog dagen moesten draaien. Is gelijk gekomen met het aangepaste instellingen menu. Toen ze nog draaide, had ik ook nog de oude instellingen menu, zonder de sneeuw uitzetten optie.

5. hanweij

hanweij Gevorderde

o_Ok bij mij werken beide molens niet meer.
    Opnieuw starten werkt ook niet.
    Heb CCleaner gebruikt en ook opnieuw inloggen.
    Opmerking: bij mijn andere accounts werkt de hoofdmolen nog wel. De Baha-molen gebruik ik daar niet.

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier ook niets, alles opgeschoond en helemaal computer opnieuw gestart. het werkt niet

7. s.ham

s.ham Gelegenheidsauteur

bij mij doen allebei de molens het ook niet

8. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het probleem is bekend en wordt aan gewerkt. Ik verwacht niet eerder dan morgen een oplossing.

Dit is er aan de hand: als beide molens actief zijn wordt de animatie verstoord.
    Verder zie je niet dat de productie loopt, die gaat echter wel gewoon door.
    Daarom kun je geen nieuwe starten in de looptijd.

Helaas betekent het ook dat je momenteel een lopende productie niet kunt annuleren.

Er wordt aan gewerkt. Dus geduld aub.

9. elzerlh

elzerlh Gelegenheidsauteur

nu dan zal ik het ook maar zeggen bij mij doet hij het ook niet.

10. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Voor het gemak leen ik het antwoord van mijn collega uit een ander draadje over de molen:

11. kmvans

kmvans Forumleerling

oh gelukkig ben ik niet alles kwijt,ik was namelijk 200 kamelenvoer aan het maken en was al mijn beemdgras kwijt zag ik.gelukkig draait de molen wel gewoon door,bedankt!

12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bedankt voor de reactie. Als ik het goed begrijp, gaat de opgegeven produktie dus onzichtbaar verder, en wanneer deze is verstreken zou je een nieuwe aan kunnen zetten.

13. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Het lukt me niet om voer te maken (welk voer dan ook). Van alles voldoende op voorraad maar hij blijft hangen als ik op het knopje produceren klik. Molentje slag van de molen gehad?

Oh ik zie al een draadje hierover. Excuus, mag op slot :)

Laatst bewerkt door moderator: 10 December 2014
  14. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

o_Ok hier draaien beide molens niet, komt nu echt lekker uit.......niet dus

15. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

16. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Dank u!!!! In zeeland doet ie t weer!:D

17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ondertussen heb ik nieuw voer aan kunnen zetten en blijven beide molens draaien. Lastig als je niet ongeveer weet wanneer de lopende produktie klaar is, maar verder doet de molen dus gewoon (onzichtbaar) zijn werk.

18. flien89

flien89 Forumleerling

Bij mij zouden de molens in ieder geval klaar moeten zijn. Maar hij wil in geen van beide voer maken en daar baal ik wel van aangezien ik morgen de hele dag moet werken dus mooi om nu weer 2 supervoer aan te zetten

19. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Hmmm, net deed hij het weer (dacht ik) en heb supervoer aangezet. Log nu net weer in, molentje staat stil en ik ben wel mijn gewassen en water kwijt. Niet zo mooi.

20. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

de gewassen ben je niet kwijt ,mijn molen was klaar opnieuw laten draaien ging weer goed na opnieuw inloggen molen staat weer stil maar is wel mijn voer aan het maken telt er gewoon bij op

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.