molen-abo

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 13 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi

ik heb vanmiddag deze aangeschaft voor 75 tg nu zie ik dat de klok maar op 16 uur staat...
    deze is toch voor dertig dagen? de aanschaf liep niet geheel soepel omdat ik net voor dat alles er uit vloog(forum,enz) ik zag bv dat wel de tg er af was maar nog geen molen-abo even later was dit wel goed en kon ik de molen zien in t event schuifje links op de farm.
    maar nu geeft deze dus 16 uur aan. hebben meer mensen dit of zie ik het verkeerd.

sorry ik keek weer eens niet goed tijd voor een bril....8)

2. henny54

henny54 Regelmatige auteur

Het klokje geeft de tijdsduur aan van het mini-event, dat wil zeggen dat je nog 16 uur gebruik kunt maken van de aanschaf van een molen-abonnement, welke per keer 30 dagen werkzaam is.

In het slotje van je buffs staat het molentje dan weer en geeft de tijdsduur aan. In mijn spel nu ff niet, zit een klein mankementje in op het moment.

Laatste bewerkt: 13 November 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.