minimale eisen unity

Discussie in 'Help archief' gestart door Sanham, 3 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Even een vraagje voor een Mod:
    Mijn laptop gaat steeds meer problemen geven en is duidelijk aan vervanging toe.
    Ik heb met de Beta-versie gemerkt dat met deze laptop het spelen in Unity traag en haperig is. Graag wil ik weten wat de minimum eisen voor de processor en grafische kaart zijn om goed te kunnen spelen in Unity. Het zou een beetje zonde zijn als ik nu een nieuwe laptop koop, waarmee ik straks nog steeds niet goed kan spelen. Tegelijkertijd wil ik ook geen hele dure laptop aanschaffen.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Echt specifieke eisen hebben ze (nog) niet gegeven, mede ook omdat ze bewust zijn van dat veel spelers wat oudere pc's tot hun beschikking hebben. Zodoende ook de open beta om problemen met oudere pc's in kaart te brengen. Ik weet op dit moment dus niet tot in hoeverre ze daar in gaan slagen.

Ik moet nog van de laatste periode een samenvattende feedback mail sturen van alles wat ik hier op forum en support tegen ben gekomen en ik zal je vraag daarin wel meenemen. Als ik een reactie daarop ontvang laat ik je dat weten.

vinc05, -matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Klaartje, in ieder geval bedankt. Op het moment dat je het berichtje plaatste, had ik net mijn nieuwe laptop binnen.
    De oude voldoet officieel wel aan alle eisen, maar daarmee is het nog steeds niet prettig spelen in Unity. Hij hapert nog steeds en loopt regelmatig vast, instellingen van de graphics staan dan al op goed en ik gebruik de knechten (handmatig levert in Flash na 2 velden ook al vertraging op, in Unity echt niet te doen).
    Met de nieuwe loopt alles wel heel vlot.
    Beide laptops draaien op Windows 10 en Edge als browser.
    Verschil zit dus in dit geval echt in de hardware. Betere processor, grafische kaart en quad core, ipv. dual core.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.