Minimaal 1700 tot 2500 millimeter

Discussie in 'Overig archief' gestart door Het Orakel, 11 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SikkoK

SikkoK Forumleerling

Ik zie ook reikhalzend uit naar het machinaal oogsten van de steeds maar langer wordende lijst met wolkenrijen. Ik ben hier nu langer mee bezig dan met de rest van de farm....

-ymked55- vindt dit leuk.
  2. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

Een ieder naar de zin maken is onmogelijk, ben erg benieuwd wat er nog meer gaat komen.
    Heb de sterren er voor en ga morgen zeker het regenwoud openen al is het inderdaad een heel geklik zonder de knechten.

-ymked55-, daisy17858 en moontje68 vinden dit leuk.
  3. Cenneke

Cenneke Gelegenheidsauteur

Ik ben blij met het regenwoud, zie graag al mijn beesten lopen. En dan kan je bijna geen gewassen meer neerzetten. o_Ok zou het fijn zijn als er eens wat meer dieren komen op baha en meer fokgelegenheid, dus ben zeer benieuwd wat er voor ons in petto is. En nee vind niet dat Farmerama op achterstand is. Er komen regelmatig meer dieren en bomen. Alleen ook daar is de ruimte wat krap. Koop nu maar veel gewassen en dat is te merken aan de prijzen op de markt, die zijn torenhoog in vergelijking met een jaar geleden.
    Maar goed eerst morgen regenwoud!! Ben er klaar voor.

-ymked55- en moontje68 vinden dit leuk.
  4. Roos

Roos Forum-baron

Hoi Allemaal,
    Ik post niet zo vaak, maar nu snap ik het even niet meer. Dit is de enige plek waar ik mensen zie schrijven over het regenwoud.

Op de kalender stond het regenwoud gisteren al (en vandaag en morgen), maar ik kan er nog niet heen hoor. De FAQ heb ik wel gelezen, maar op mijn bootje geen uitroepteken en op mijn bahamarama-eiland ook geen extra mogelijkheid. o_Ok in de boom der wijsheid zie ik de mogelijkheid niet.

Ik vind het altijd lastig dat je bij dit spel ook het forum nodig hebt, maar dan zou het wel leuk zijn als het ook werkt. Op de eventkalender zag ik het regenwoud overigens weer niet. Dus het is me nu even helemaal onduidelijk.

Ik plak nog even een plaatje voor de duidelijkheid:

Roos...
    (plaatje plakken niet gelukt, zag ik, maar zie de (gewone) kalender dus)

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het staat op de kalender, omdat de FAQ er is. Het is een beetje vreemd, maar zo gaat het steeds.
    Nieuwe FAQ wordt via kalender op deze manier aangekondigd.
    Dat betekent ook nu nog niet dat het event al is begonnen.

6. SikkoK

SikkoK Forumleerling

komt morgen

7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

8. Roos

Roos Forum-baron

Dat denk je? Of dat weet je?

En dank je wel farmermikkie. Dat wist ik niet en maakt het een stuk duidelijker.

En nu heb ik helemaal. Morgen komt het..! Dank je wel BoerAnnelies. Ik vond het daar. En ik kijk nu nog even bij de O.A. Ik kijk altijd bij de events en zag het daar niet staan. Ik dacht dat de O.A. voor andere officiele dingetjes was. Ik ga snel kijken :)

BoerAnnelies, -Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. Hetty1

Hetty1 Junior expert

Zo dat regenwoud is er toch snel gekomen! helaas niet voldoende sterretjes dat wordt inleveren bij de questen, dan kan ik mijn stallen lekker naar het regenwoud brengen en nog wat extra bomen daar planten waar ik nu geen plek voor heb.

10. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Het regenwoud heb ik deels ingericht.
    ik wacht natuurlijk met het verplaatsen van stallen en bomen tot ze geoogst zijn om ze dan te verplaatsen.;)

11. bloem

bloem Oudgediende

Met 'bloem' heb ik geen baha. En ik hou dat eerst zo. Maar met een ander account heb ik het regenwoud meteen dicht geplemt.

BoerAnnelies en moontje68 vinden dit leuk.
  12. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

zo dan kan hier nu een slotje op :)

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.