mini event

Discussie in 'Help archief' gestart door tineke150, 14 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Goedemorgen
    Wat ik erg vreemd vindt is dat er u net een mini event aangekondigt staat en de tijd erbij gisteren om 21.53 uur ......? maar ik heb elke uur gisteravond laat gekeken voor het aankomende comic event en vanmorgen weer de hele tijd gekeken maar niets... stond om kwart over elf nog niets en tot mijn verbazing wel dit mini event ??? en dan de tijd erbij ??? raar hoor

Gr Tineke

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

De tijd waar jij naar kijkt is het tijdstip waarop de aankondiging onzichtbaar klaar is gezet. Vanmorgen is hij pas zichtbaar voor jou geworden dus dat klopt.

3. -edwin30-

-edwin30- Commandant van het forum

hoe kan het dat er al landen zijn die de faq al uitgebracht hebben over de comic event dit is mij al vaker opgevallen

4. Klaartjuh

Dat weet ik niet, kun je beter daar gaan navragen want daar houden wij ons niet mee bezig. Alle landen krijgen van BP opdracht op een bepaalde tijdstip die te plaatsen en daar houden wij ons altijd keurig aan, vandaar dat hij hier nu nog niet is geplaatst.

5. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Ik vind het wel balen als de FAQ elders weer zichtbaar is. Dat geeft hen een voorsprong op de markt.
    Laat me raden: sla en vossebessen worden gevraagd, die zijn hier uitverkocht. Dat is toch niet leuk?

Ik vind dat hier wel een melding van gemaakt mag worden aan BP, ook door de Nederlandse mods. Misschien dat het betreffende land dan een keer ophoudt hiermee.
    Mijn vraag: zouden jullie BP willen melden dat een ander land de FAQ te vroeg bekendmaakt? Dit geeft veel ongenoegen bij de spelers in andere landen.

Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  6. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Ik kan me hier helemaal in vinden!
    Dit geld namelijk zowel bij mini als grotere events maar ook bij coöperatie questen.
    Zelf kijk ik soms ook op een buitenlands forum, als ik er op tijd aan denk.
    Heel vreemd als je hier kijkt is de faq soms pas 5 minuten online maar op de markt echt alles al op.
    Das gewoon niet tof.:cry:

7. Klaartjuh

Ik mag er niks over zeggen natuurlijk, maar nee je hebt niet goed geraden :)

En echt wij houden ons aan de tijden die BP aan ons doorgeven, als wij of andere landen ons daar niet aan houden dan krijgen we dat wel te horen dus daar hoeven jullie niet over in te zitten.
    Ik weet trouwens wel dat er hier op het forum wel vaker geroepen wordt dat een ander land het al bekend heeft gemaakt en meestal als ik ga kijken is er geen aankondiging en geen FAQ maar wel speculaties zoals hier ook mag. Of dit nu ook het geval is weet ik niet.

Aangezien de vraag van topic starter al was beantwoord en over de discussie die nu weer begint ook niks meer te melden is:

~gesloten~

robbiefarmer vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.