Mini-event mega-ep pas laat geplaatst?

Discussie in 'Help archief' gestart door robbiefarmer, 9 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Goedemorgen,

Ik ben al de hele ochtend online, en check zeer regelmatig of er een nieuw event is.
    Pas na 10 uur vanochtend stond de aankondiging online (of althans bij mij zichtbaar en dikgedrukt, als nieuw) van het mega-EP event voor gewassen.

Jammer, ik had vanochtend graag dubbele EP gekregen voor de lange nachtgewassen.
    Bij de aankondiging staat dat hij om 8.01 uur geplaatst is (of om 7.01 uur, weet niet zeker of ik de tijd aangepast hebt). Maar hij was dus pas na 10 uur zichtbaar.
    Hoe kan dat nou?

2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

wellicht omdat hij pas om 11:00 uur geplaatst mocht worden.. en 24 uur van tevoren een aankondiging krijgen lijkt me niet meer dan redelijk.

3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hij start pas woensdag

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik kijk uit naar de andere aankondiging. Maar die hoeven we dus pas vanmiddag om 2 uur te verwachten. Dubbele ep morgen vanaf 10 uur, is de vraag of we morgen dropitems hebben. Dan worden er toch vaak lange gewassen gezaaid en bij aanvang event geoogst.

5. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

je krijgt volgens het in game nieuws, in ieder geval iets bij bommel, dat op het veld gezet moet worden.

6. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Je hebt helemaal gelijk, sorry, 24 uur van tevoren is meer dan redelijk. Zat er een dagje naast :oops:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.